ضربه بعدی از کره تبدیل به انیمه خواهد شد


طرفداران در سراسر جهان مشتاقانه منتظر انیمه ای هستند که بر اساس موفقیت اینترنتی Solo Leveling ساخته شده است. حالا انیمه بعدی بر اساس وبتون معرفی شده است. ما هر آنچه را که باید در مورد A Returner’s Magic Should Be Special بدانید را توضیح می دهیم.

انیمه

Manhwas و webtoons همه خشم هستند

طرفداران انیمه دلیلی برای خوشحالی دارند، زیرا نه تنها Manhwa Solo Leveling بسیار محبوب یک انیمه اقتباسی در سال آینده دریافت خواهد کرد، اما همچنین یک وبتون دیگر.

اولین تریلر انیمه سطح بندی انفرادی را می توانید در اینجا ببینید:

اینگونه بود که یک سریال بخشی از رویداد AnimeJapan امسال شد به رمان نور ضربه A Returner’s Magic Should Be Special اعلام شد.

این انیمیشن برای اکران در سال جاری برنامه ریزی شده است پخش همزمان در Crunchyroll به نظر می رسد. هنوز تریلر منتشر نشده است، اما قبلا ساخته شده است یک عکس اول ارایه شده:

رول کرانچی

در اینجا چیزی است که باید در مورد وبتون بدانید

A Returner’s Magic Should Be Special دزیر آرمان را دنبال می کند که 13 سال به گذشته فرستاده شده است. تا از پایان دنیا و مرگ خودش جلوگیری کند. به لطف دانشی که از آینده داشت، این مرد جوان به سرعت به یک پرنده واقعی تبدیل شد.

رمان نور بین سال های 2016 و 2019 منتشر شد در حالی که منهوا از سال 2018 در حال اجرا است. و اکنون شامل بیش از 200 فصل است. انیمه به احتمال زیاد بر اساس manhwa ساخته خواهد شد.

صحبت از منهوا، در آلمان این اثر توسط ناشر Altraverse منتشر شد:

سحر و جادوی بازگشتی باید خاص باشد 01

سحر و جادوی بازگشتی باید خاص باشد 01

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/03/27 21:03

به هر حال، ایستگاه ProSieben Fun چند فیلم و سریال انیمیشنی را در ماه های آینده به نمایش خواهد گذاشت. در زیر هم همینطور است چندین انیمه کالت! بیشتر در این مورد در این مقاله:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع