مالکان یک مشکل واقعی دارند

صدها هزار نیروگاه برق بالکن قبلاً در آلمان نصب شده است. بسیاری از مردم می خواهند چنین سیستم خورشیدی کوچکی بخرند، اما به دلیل صاحبخانه یا انجمن مالکان خانه (WEG) که مخالف آن صحبت می کنند، شکست می خورند، زیرا چنین نیروگاه بالکن تأثیر زیادی بر ظاهر خانه دارد. اما آلمان می خواهد به جلو برود و دیگر نمی خواهد محدود شود. بنابراین، یک تغییر مهم در حال حاضر برنامه ریزی شده است به هیچ وجه نباید مناسب صاحبخانه ها باشد.

وقتی نیروگاه بالکن برای شما ارزش دارد، در این ویدیو به شما می گوییم:

مالکان و WEG ها می توانند مصالحه ای پیدا کنند

مستاجران و مالکان آپارتمانی که هنوز مجوز راه اندازی نیروگاه بالکن را دریافت نکرده اند، دیگر نمی توان در آینده از این کار جلوگیری کرد. بنابراین شما می توانید یک سیستم خورشیدی کوچک بسازید، حتی اگر صاحبخانه یا WEG آن را دوست نداشته باشد.

نظر شخصی: من توانستم بسیاری از همسایگان را از یک نیروگاه برق بالکن متقاعد کنم، به طوری که صاحبان آپارتمان های بیشتری چنین سیستمی را نصب می کنند. قیمت ها فوق العاده جذاب هستند، به طوری که سرمایه گذاری معمولا پس از سه تا پنج سال هزینه خود را پرداخت می کند. اگر در منطقه خود یارانه دریافت می کنید، خیلی سریعتر.



منبع

البته هیچ کس را نمی توان مجبور کرد که یک سیستم خورشیدی کوچک خریداری کند اگر مستاجر آن را نخواهد. اما علاقه مندان به آن بیشتر و بیشتر می شوند و اگر محاصره مالکان و WEG ها شکسته شود، علاقه دوباره باید به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

پیتر هریچوک
اغلب در گزارش های فعلی در مورد نیروگاه های بالکن گزارش شده است که ظاهر خانه ها توسط نیروگاه های بالکن بدتر می شود. این احتمالاً درست است اگر هر صاحبخانه راه حل خود را ایجاد کند. بنابراین، مالکان و WEG باید فعالانه به این تغییر واکنش نشان دهند کار با مستاجران. شما می توانید نیروگاه های بالکن را با همان طرح و راه حل های اتصال یکسان خریداری کنید، نه تنها در هزینه صرفه جویی کنید بلکه ظاهری مشترک ایجاد کنید.

نیروگاه های بالکن به طور فزاینده ای محبوب می شوند. از یک طرف، این به این دلیل است که افراد بیشتری با این موضوع سر و کار دارند و می خواهند در هزینه های انرژی صرفه جویی کنند. از سوی دیگر، قیمت سیستم های خورشیدی مینی به شدت در حال کاهش است. یک قانون جدید احتمالاً به یک مشکل واقعی برای صاحبخانه ها و انجمن های صاحب خانه تبدیل خواهد شد. اما یک فرصت جدید نیز وجود دارد.

مالکان و WEG ها به زودی نمی توانند از نیروگاه های بالکن جلوگیری کنند

بر این اساس، نه تنها برنامه ریزی شده است که خروجی نیروگاه های بالکن را به 800 وات افزایش دهد، بلکه دولت فدرال خواهان چنین سیستم خورشیدی کوچکی است.اندازه گیری ممتاز در WEG/BGB” تاسيس كردن. این به این معنی است که مالکان و مالکان خانه پیوست را به هم مرتبط می کنند دیگر نمی تواند جلوگیری کند. حداقل این طرحی است که احتمالاً در اردیبهشت ماه باید اجرایی شود.