یوبی سافت همچنان در حال سقوط است. پس از اینکه اکثر بازی‌های این ناشر قبلاً فقط در فروشگاه داخلی یوبی‌سافت یا در فروشگاه Epic Games ظاهر می‌شدند، این شرکت اکنون به تدریج شروع به انتشار بازی‌های خود در Steam کرده است – ظاهراً با موفقیت. زیرا بعد از The Division 2، دومین شوتر یوبی سافت اکنون توانسته است درست پس از انتشار تاخیری استیم، به پرفروش ترین ها دست پیدا کند.

Ghost Recon: Breakpoint

Ghost Recon Breakpoint: انتشار استیم، شوتر را مستقیماً به یک فروشنده برتر تبدیل می کند

Ghost Recon Breakpoint ممکن است اکنون چهار ساله باشد، اما تیرانداز فقط در Steam ظاهر شد 23 ژانویه 2023. و برای یوبی سافت، این مرحله احتمالاً قبلاً نتیجه داده بود. زیرا نگاهی گذرا به فروشندگان برتر Steam نشان می دهد: Breakpoint مستقیماً وارد نمودارها شده است – در مقام چهارم (منبع: Steam).

در حال حاضر فقط Hogwarts Legacy، Forspoken و Counter-Strike: Global Offensive از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. اما چرا ژامبون قدیمی اکنون اینقدر محبوب شده است؟ این احتمالاً عمدتاً به دلیل یک کمپین تخفیف قوی است. زیرا یوبی سافت قیمت خرید را 80 درصد برای اولین استیم کاهش داده است. به جای 59.99 یورو، بازیکنان رایانه شخصی اکنون می توانند نسخه Steam بازی Ghost Recon Breakpoint را دریافت کنند. صاف 12 یورو برای پشتیبان گیری

اولین صحنه های بازی از شوتر سوم شخص تاکتیکی یوبی سافت را می توانید در تریلر معرفی کنید:

Ghost Recon Breakpoint: Launch Trailer

Tom Clancy's Ghost Recon® Breakpoint

Tom Clancy’s Ghost Recon® Breakpoint

یوبی سافت پاریس

بازیکنان در مورد Ghost Recon Breakpoint چه می گویند؟

در سال 2019، Ghost Recon Breakpoint نتوانست ما را از پا درآورد. در تست GIGA، ما از 10 امتیاز ممکن، 6 امتیاز را به آن دادیم. امتیاز بازیکنان در Steam به اندازه انتقاد ما متفاوت است. فقط 56 درصد تیرانداز قدیمی را مثبت ارزیابی کردند. با این حال، در حال حاضر تنها 300 بررسی در Steam موجود است. کاملاً ممکن است که تنور اصلی در طول زمان تغییر کند.

اکثر بازبینان در مورد خرابی هایی که شکایت دارند دستاوردهای Steam از دست رفته است و این واقعیت که نسخه Steam همچنان فقط از طریق Ubisoft Connect اجرا می شود. بنابراین به نظر می رسد که یوبی سافت تلاش زیادی برای تطبیق بازی برای کاربران Steam انجام نداده است – و آنها به ناشر اجازه می دهند آن را احساس کند.