شوتر زامبی‌های هیجان‌انگیز با پخش تریلر جدید طرفداران را ناامید می‌کند

بستر، زمینه:ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز، ویندوز 2000

The Day Before: End Times Adventure با تریلر گیم پلی بازی ناامید می شود

مجوز:نرم افزار رایگان

زبان ها:آلمانی

تریلر 10 دقیقه ای بازی The Day Before را اینجا ببینید:

The Day Before – Official 10 Minutes Gameplay Trailer

بنابراین نظرات زیر ویدیو در یوتیوب بیشتر منفی است. کاربر از دنیای تا حد زیادی پوچ انتقاد کنید و گیم پلی بازی که بنابراین خیلی هیجان انگیز نیست، که حتی با درج های ساخت بی معنی نمی توان آن را نجات داد. با توجه به تریلر جدید و تاریخچه توسعه The Day Before تاکنون، بسیاری حتی شک دارند که تیرانداز استودیوی توسعه Fntastic هرگز ظاهر شود. (منبع: یوتیوب)

طرفداران پازل تیرانداز زامبی

با این حال، تاخیر در انتشار تنها مشکلی نیست که بازی با آن دست و پنجه نرم می کند – اخیراً مجبور شده است به دلیل اختلاف در حقوق نامگذاری از Steam حذف شد تبدیل شود. (منبع: نکات بازی)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع علاوه بر The Day Before، یک تیرانداز ترسناک دیگر نیز در این هفته باعث واکنش منفی جامعه شده است:

نسخه:2.10.91.91

ماجراجویی دنیای باز پرحاشیه The Day Before یکی از هیجان انگیزترین نسخه های سال برای بسیاری از گیمرها است، اما طرفداران زامبی ها غرق شده اند. جدیدترین تریلر گیم پلی اکنون با تمسخرهای فراوان. گیمرها به جای لذت بردن از ترس بقا مانند The Walking Dead، از ارائه یک شبیه ساز راه رفتن در این ویدیوی 10 دقیقه ای شکایت دارند.

بازی بقای آینده The Day Before در حال حاضر سر و صدای زیادی به پا کرده است – اما نه تنها از جنبه مثبت. جدیدترین تریلر گیم پلی بازی تیرانداز زامبی اکنون به جای هیجان در جامعه باعث دلزدگی می شود.