اکنون با پاداش 50 یورو + Apple Pay و Google Pay

با حساب جاری در ING یک حساب جاری مدرن با بسیاری از عملکردهای راحتی مانند Apple Pay، Google Pay و بانکداری برنامه به شما پیشنهاد می شود (پیشنهاد را در ING ببینید). حسابداری است رایگاناگر هر ماه باشد رسیدهای نقدی حداقل 700 یورو دارند. شما هنوز زیر 28 سال قدیمی، حساب عمومی است رایگان.

به ازای هر ماهی که موفق به دریافت حداقل مبلغ پول نشوید، 4.90 یورو کارمزد مدیریت حساب دریافت می شود. شما 3 ماه از افتتاح حساب فرصت دارید تا این وجوه را دریافت کنید. با حساب جاری خود یکی را به صورت رایگان دریافت می کنید کارت نقدی ویزا برای پرداخت های بدون نقد و برداشت در دستگاه های خودپرداز با نشان ویزا در منطقه اقتصادی اروپا.

شرایط برای 50 یورو اعتبار اولیه دسترسی به آنها بسیار آسان است. اگر حساب جاری جدید خود را باز کنید، پاداش دریافت می کنید 2023/02/28 باز شد و بعد حداقل 5 بار در 4 ماه اول با ویزا کارت در فروشگاه ها، به صورت آنلاین یا تلفن همراه از طریق Apple Pay یا Google Pay پرداخت شده. سپس پاداش به حساب جاری جدید شما منتقل می شود.

حساب جاری ING برای چه کسانی ارزشمند است؟

اگر حساب جاری شما برای شما خیلی گران یا قدیمی باشد، پیشنهاد ING ارزشمند است. این یک پیشنهاد خوب است، به خصوص برای جوانان زیر 28 سال و برای همه کسانی که حساب حقوق خود را جابجا می کنند. اعتبار اولیه 50 یورو پاداش خوبی است، به خصوص که شرایط در اینجا به ویژه آسان است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ما در این بررسی اجمالی، کدام بانک‌های دیگر حساب‌های جاری رایگان را – با و بدون پرداخت حقوق – ارائه می‌کنند:

آیا به دنبال یک حساب جاری جدید هستید؟ سپس پیشنهاد فعلی ING می تواند جالب باشد. شما یک اعتبار اولیه 50 یورویی برای حساب جدید دریافت خواهید کرد. ما شرایط را از نزدیک بررسی کردیم و فاش کردیم که چه کسانی ممکن است از تغییر حساب سود ببرند.

ING: حساب جاری مدرن با پاداش 50 یورو