سلاح همه منظوره جدید برای دفتر خانه ارائه شد

ایستگاه داک Anker 675 USB-C اکنون در آلمان نیز موجود است. عملکردهای متعددی را در یک دستگاه ترکیب می کند و می تواند خود را به عنوان یک همه کاره واقعی نشان دهد. اینطوری میتونه نه تنها یک نوت بوک را شارژ کنید و همزمان به عنوان پایه نوت بوک نیز خدمت کنید، بلکه به صورت بی سیم برق گوشی های هوشمند را تامین می کند. حداکثر 10 وات در اینجا امکان پذیر است، اما تنها 7.5 وات با آیفون.

ایستگاه اتصال USB-C Anker 675 را در آمازون بررسی کنید

ایستگاه اتصال USB-C Anker 675

ایستگاه لنگرگاه Anker 249.99 یورو

هر کسی که از خانه کار می کند مشکل را می داند: چندین دستگاه باید متصل و شارژ شوند. اما این می تواند به سرعت گیج کننده و آشفته شود. Anker با اتصال جدید 675 USB-C یک سلاح همه منظوره واقعی آماده کرده است.

ایستگاه اتصال جدید از Anker

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع علاوه بر این، او ارائه می دهد دوازده کانکتور و خواننده مختلف برای کارت های SD و microSD، USB-C و USB-A و همچنین USB-C بالادستی، HDMI و اترنت گیگابیتی. سازنده حتی به جک صوتی 3.5 میلی متری نیز فکر کرد (منبع: Anker).

ایستگاه داک Anker 675 USB-C قبلاً در CES 2023 ارائه شده بود و اکنون در آلمان نیز موجود است. در آمازون سلاح همه منظوره است برای دریافت 249.99 یورو. هزینه حمل و نقل اعمال نمی شود.

در این ویدیو می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Anker 675 مشاهده کنید:

اگر 249.99 یورو برای یک لوازم جانبی اداری خانگی بسیار زیاد است، ارزش آن را دارد که نگاهی به نسخه باریک ایستگاه docking بیندازید. این لنگر کوچک 332 بدون قفسه در حال حاضر با قیمت 49.99 یورو در دسترس است (به آمازون مراجعه کنید)، اما اتصالات کمتری را ارائه می دهد و اجازه شارژ بی سیم را نمی دهد.

ایستگاه docking Anker نه تنها برای کمک به شارژ و اتصال طراحی شده است، بلکه همچنین مزایای ارگونومیکی را ارائه می دهد. به گفته سازنده، موقعیت برآمده قفسه نه سانتی متری باعث می شود که صفحه نمایش نوت بوک بیشتر در سطح چشم باشد. به دلیل اینکه گردن کمتر خم می شود و ستون فقرات تسکین می یابد، می توان وضعیت سالم تری را ترجیح داد.