سبز دو جانشین دارد

تامین مالی جانشین احتمالی بلیط 9 یورویی همچنان نامشخص است. بر اساس مفهوم سبزها، این باید شامل موارد زیر باشد: امتیاز خودروی شرکت کاهش یافت و قیمت انتشار CO2 افزایش یافت. درآمد اضافی حاصله برای دولت‌های فدرال و ایالتی باید «به طور یکپارچه به تأمین مالی بلیط‌های ارزان‌قیمت سرازیر شود.» مقاله مفهومی سبزها حاوی اطلاعات دقیقی درباره میزان بالا بودن این درآمد اضافی نیست.

دو بلیط برنامه ریزی شده است: یکی بلیط منطقه ای که 29 یورو در ماه هزینه دارد برای ایجاد تفاوت و در درجه اول باید مسافران را هدف قرار دهد. علاوه بر این a بلیط معتبر سراسری 49 یورو در ماه، که باید برای تمام آلمان اعمال شود. بر اساس مقاله مفهومی موجود در ARD (منبع: Tagesschau) با انجام این کار، سبزها می خواهند “از جنگل چانه زنی جمعی عبور کنند”.

را مسئله پول احتمالاً بزرگترین مشکل با جانشین بلیط 9 یورویی است بودن. شرکت های حمل و نقل انتظار دارند نیاز به یارانه بالایی داشته باشند. نه دولت فدرال و نه ایالت های فدرال در حال حاضر حاضر به تحمل هزینه ها نیستند.



منبع

هر آنچه که باید در مورد بلیط 9 یورویی بدانید:

تامین مالی جانشین بلیت 9 یورویی چگونه است؟

موفقیت بلیت 9 یورویی را نمی توان انکار کرد. بلیط ارزان حمل و نقل محلی و منطقه ای میلیون ها بار فروخته شده است و مردم را تشویق به استفاده از حمل و نقل عمومی و مهار تورم کرده است. اما این به زودی تمام خواهد شد: بلیط 9 یورویی طبق برنامه در پایان ماه اوت به پایان می رسد. پیشنهادهای زیادی برای جانشینان وجود دارد و با سبزها، اولین حزب چراغ راهنمایی اکنون جرأت می کند از پوشش خارج شود و مفهوم خود را ارائه دهد.

جانشین بلیت 9 یورویی: سبزها بلیت منطقه ای و بلیت آلمان می خواهند

در حالی که بلیط 49 یورویی برای کل آلمان معتبر است، با بلیط منطقه ای 29 یورویی کمی پیچیده تر می شود. در اینجا سبزها به پیشنهاد VCD تکیه می کنند و آن را می خواهند قلمرو فدرال را در مجموع به 8 منطقه اعتبار تقسیم کنید. سپس آنها باید «حداقل در سراسر کشور» اعمال شوند. با این حال، مناطقی مانند برلین – براندنبورگ یا برمن – هامبورگ – نیدرزاکسن نیز باید تحت پوشش قرار گیرند.

بلیت 9 یورویی در پایان ماه اوت به پایان می رسد، صدراعظم و وزیر حمل و نقل هیچ شکی در این مورد نگذاشته اند. اما آینده حمل و نقل عمومی پس از از بین رفتن بلیط های ارزان چگونه می تواند باشد؟ سبزها اکنون مفهومی را برای مقررات بعدی ارائه کرده اند که شامل دو جانشین است.