گیمرها سال ها منتظر این ویژگی بودند

در حالی که هیچ جزئیات رسمی در مورد پلن جدید خانواده Game Pass Ultimate وجود ندارد، وجود دارد اخبار مربوط به خواهر کوچک Xbox Series X.

Steam سال‌ها اشتراک‌گذاری حساب کاربری را ممکن کرده است و این ویژگی بسیار محبوب است، پس از همه این‌ها می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های بسیاری از خانواده‌ها شود. مایکروسافت اکنون روی مدل مشابهی کار می کند.

Xbox Game Pass Ultimate: ویژگی محبوب Steam منتقل می شود؟

کاربران ایرلند و کلمبیا در حال حاضر به عنوان بخشی از برنامه Xbox Game Pass Insider در حال آزمایش هستند یک پیچ و تاب جدید در نسخه Ultimate. برنامه Insider به طرفداران پرشور Xbox این فرصت را می دهد تا آخرین به روز رسانی های سیستم و همچنین ویژگی ها و بازی هایی را که هنوز در حال توسعه برای کنسول های Xbox و دستگاه های Windows 10/11 هستند، آزمایش کنند.

شما فقط نمی دانید چه چیزی را قمار کنید؟ سپس این بازی ها را توصیه می کنیم:

Xbox Series S: اتفاقی باید در مورد سخت افزار نیز بیفتد

می‌توان فرض کرد که Xbox Game Pass Ultimate کمی گران‌تر خواهد بود، جزئیات رسمی هنوز مشخص نیست. به گفته تام وارن، سردبیر The Verge، با این حال، حساب خانوادگی باید 21.99 یورو در ماه هزینه داشته باشد (منبع: تام وارن در توییتر).

Xbox Game Pass Ultimate چیزهای زیادی برای ارائه دارد، اما تاکنون فقط برای هر اشتراک یک نفر طراحی شده است. این ممکن است به زودی تغییر کند، زیرا مایکروسافت در حال حاضر در حال آزمایش نوعی حساب خانوادگی است.

Xbox Series X

نسخه جدید Xbox Game Pass Ultimate به مشترکین این امکان را می دهد عضویت خود را با حداکثر چهار نفر به اشتراک بگذارید. آنها همچنین باید به بازی ها، محتوا و مزایا دسترسی داشته باشند (منبع: مایکروسافت).

مایکروسافت کیت توسعه نرم افزار جدیدی را برای Xbox Series S منتشر کرده است که حافظه بیشتری را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. می توان از صدها مگابایت اضافی استفاده کرد که می تواند منجر به بهبود قابل توجه عملکرد گرافیکی شود.





منبع