دیزنی پلاس: خبر بد برای طرفداران مارول

اتفاقا Guardians of the Galaxy Vol.3 در تاریخ 3 می 2023 در سینماهای آلمان اکران خواهد شد. سپس نشان می دهد که آیا مارول فیلم می کند یا خیر هنوز آنچه را که برای موفقیت در باکس آفیس لازم است را دارید.

در واقع در فاز چهارم MCU وجود داشت به طور قابل توجهی بسیاری از ترک تحصیلات تجاری.

طرفداران مارول احتمالاً باید کمی بیشتر صبور باشند. برخی تغییرات در دیزنی پلاس نشان می دهد که چندین سریال دیرتر از حد انتظار ظاهر می شوند. آیا مارول به این ترتیب اولین نتیجه‌گیری را از شکست مرد مورچه‌ای می‌گیرد؟

مارول لوکی و دیگر سریال های کمیک را به تعویق انداخت

آیا دوران طلایی اقتباس از کتاب های مصور به پایان رسیده است؟ در هر صورت، بلاک باسترهای سابق در حال حاضر در حال تبدیل شدن به گورهایی به ارزش میلیون ها هستند. این هم برای Marvel با Ant-Man و the Wasp: Quantumania صدق می کند، بلکه برای رقیب اصلی DC با Shazam نیز صدق می کند! خشم خدایان.

البته یک پرنده واقعی با Spider-Man: No Way Home نیز وجود داشت. که نزدیک به 2 میلیارد دلار درآمد داشت. اما این فیلم با همکاری سونی محقق شد. مارول و دیزنی ناگزیر باید سود را تقسیم کنند.

در میان چیزهای دیگر، این تأثیر می گذارد فصل دوم لوکی, فصل دوم اگر…؟ و سری جدید Secret Invasion.

با این حال، مشخص نیست که آیا سریال های برنامه ریزی شده دیگری مانند Agatha: Coven of Chaos و Ironheart از تغییر می کند تحت تأثیر قرار می گیرند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

نکته خواندن

زمانی که دی سی به سمت راه اندازی مجدد کل دنیای فیلم رفت، مارول اکنون انتشار چندین سریال کمیک را به تعویق می اندازد.

اندرو انگلهارت

آیا مارول با پایان بازی به اوج خود رسیده است؟

به عنوان مثال، فصل دوم Loki در ابتدا برای تابستان 2023 برنامه ریزی شده بود. حالا این بیانیه مخفیانه با “به زودی می آید” جایگزین شده است.، که معمولاً فقط یک مکان نگهدار برای مدت زمان نامحدود است. سری دیگر نیز شاهد تغییری مشابه بود.

نگاهی گذرا به نتایج باکس آفیس جهانی تصویری نسبتاً مخلوط را نشان می دهد:

  • Black Widow = 380 میلیون دلار
  • شانگ چی = 432 میلیون دلار
  • Eternals = 402 میلیون دلار

بیایید روشن کنیم: MCU هنوز موفق است، اما فلاپ ها انباشته می شوند.

مدتی است که بین طرفداران بحث در مورد اینکه آیا دنیای سینمایی مارول (“MCU”) پس از اکران فیلم Avengers: Endgame در سال 2019 ادامه خواهد داشت یا خیر وجود داشته است. به اوج خود رسیده است و اکنون به طور پیوسته در حال کاهش است.