دلیل واقعی روی آوردن کاربران اندروید به آیفون

سوئیچ به آیفون | انتقال | سیب

جایگاه سوم از دلایل در واقع را به هزینه ها آ. 15 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که کمتر از آنچه انتظار داشتند برای یک آیفون جدید هزینه کرده اند.

مسنجر انحصاری اپل کمتر از آنچه تصور می شد اهمیت دارد

خود اپل با چنین نقاطی به شدت تغییر به آیفون را تبلیغ می کند:

CIRP اکنون پاسخ این سوال را نیز یافته است و نتایج را منتشر می کند (منبع: CIRP از طریق 9to5Mac).

از اندروید به آیفون: دلیل اصلی تغییر

آیفون اپل همچنان بسیار محبوب است، همچنین به این دلیل که کاربران اندرویدی جرأت می‌کنند این تغییر را انجام دهند. ولی چرا؟ آیا این فشار اجتماعی است که آنها را وسوسه می کند که مبادله کنند؟ یک مطالعه جدید نشان می دهد که دلیل واقعی متفاوت است.

سیب

فرصت های جدید برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده اهمیت کمتری دارند. اپلیکیشن های انحصاری اپل iMessage و FaceTime عبارتند از تنها دلیلی برای ترجیح 6 درصد آیفون است.

یک فشار اجتماعی فرضی که توسط دوستان و آشنایان با آیفون ایجاد می شود، دلیل اصلی تغییر به تلفن های همراه اپل نیست. از سوی دیگر، 53 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اظهار داشتند مشکل با تلفن همراه قبلی شما داشتن. این شامل مواردی مانند فناوری قدیمی یا نیاز به تعمیر است. همچنین در این دسته نقص هایی وجود دارد که بر قابلیت استفاده تأثیر می گذارد.

به طور خلاصه: تلفن اندرویدی قدیمی دیگر کاربران را راضی نمی کرد – دلیل اصلی واقعی تغییر.

درست است تقریبا 15 درصد از دارندگان جدید آیفون در ایالات متحده قبلاً تلفن اندرویدی داشتند. این نتیجه ای است که محققان بازار در CIRP به آن رسیده اند. اما انگیزه کاربران یک گوشی هوشمند اندرویدی برای جابجایی چیست، چرا آنها آیفون می گیرند؟

تعجب آور است، زیرا دقیقاً این نکته در گذشته مکرراً به عنوان یک “دور” عمیق مشکوک بود. احتمالاً اشتباه جامعه فناوری است، زیرا تصویر کلی کاربران ایالات متحده تصویر متفاوتی را نشان می دهد.



منبع

بر ویژگی های جدید حداقل 26 درصد آن را در ذهن داشتند. آنها یک آیفون گرفتند زیرا می خواستند راه های بیشتری و متفاوتی برای استفاده از گوشی هوشمند خود داشته باشند. محققان بازار یک دوربین بهتر را به عنوان نمونه نام بردند. یک رابط کاربری بصری تر نیز ذکر شده است.