در MediaMarkt می توانید آن را قبل از راه اندازی در بازار بسیار ارزان تر دریافت کنید

سایر فروشندگان از این روند پیروی نکرده اند. در آمازون، هر دو نسخه تبلت همچنان قیمت خرده فروشی توصیه شده را دارند (به آمازون مراجعه کنید). گوگل همچنین به فروش تبلت با قیمت کامل ادامه می دهد. عرضه به بازار 20 ژوئن 2023 است. مشخص نیست که قیمت تخفیف خورده تا چه زمانی در MediaMarkt اعمال می شود.

تبلت GOOGLE Pixel with Speaker Charging Dock Tablet 128GB چینی 11 اینچی

در غیر این صورت، تبلت پیکسل اساساً تمام ویژگی هایی را که از تلفن های پیکسل می شناسید ارائه می دهد. همچنین هوش مصنوعی قدرتمند در پردازش تصویر و غیره نیز عمل می کند. علاوه بر این، گوگل بسیاری از برنامه های اندروید را برای تبلت ها تطبیق داده است و استفاده از آنها را آسان تر کرده است.



منبع گوگل با تبلت پیکسل، تبلت اندرویدی را معرفی کرده است که به لطف پایه بلندگو ارزش افزوده واقعی را ارائه می دهد. حتی قبل از عرضه رسمی در بازار، اولین فروشنده قیمت را به میزان قابل توجهی کاهش داد. این باعث می شود تبلت پیکسل کمی جذاب تر شود.

افت قیمت تبلت گوگل پیکسل

گوگل با تبلت پیکسل، جدیدترین تبلت اندرویدی خود را با ارزش افزوده واقعی ساخته است. هم به عنوان یک تبلت معمولی و هم به عنوان یک اسپیکر هوشمند با نمایشگر عمل می کند. داک اسپیکر نیز وجود دارد که تبلت را شارژ می کند و در هنگام اتصال، سطح خاصی را فعال می کند. این اجازه می دهد تا دستیار Google و بسیاری از عملکردها به صورت صوتی استفاده شوند.

بسته به نسخه، تا 90 یورو صرفه جویی می کنید. اگر پیش‌سفارش داده‌اید، اکنون باید مسیر خود را تغییر دهید، زیرا هیچ اقدامی انجام نشده است. بر این اساس، باید در جایی که قیمت در حال حاضر ارزان‌ترین است، پیش‌سفارش دهید. و این در MediaMarkt است. به هر حال، شما می توانید از هر دو رنگ انتخاب کنید. بسته به اینکه نسخه روشن یا تیره را ترجیح می دهید.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/01/2023 09:41

گوگل در ماه می ۲۰۲۳ تبلت پیکسل را رسما معرفی کرد. قیمت باید از 679 یورو شروع شود، اما این مدت طولانی دوام نیاورد. MediaMarkt تبلت پیکسل را با 128 گیگابایت به فروش می رساند فقط 599.99 یورو (به MediaMarkt نگاه کنید). نسخه با 256 گیگابایت تنها با قیمت 689.99 یورو به فروش می رسد (به MediaMarkt مراجعه کنید). این شامل تبلت پیکسل است حتی هنوز در بازار نیست و اکنون ارزان تر

تبلت GOOGLE Pixel with Speaker Charging Dock Tablet 128GB چینی 11 اینچی

این ویدیو تبلت گوگل پیکسل را معرفی می کند:

تبلت گوگل پیکسل معرفی شد

چه چیزی تبلت گوگل پیکسل را بسیار خاص می کند؟