جانشین بلیط 9 یورویی از شهریور؟ حالا باید سریع باشه

بنابراین مشتریان باید برای ناامیدی آماده شوند اگر در ماه سپتامبر نیز به سفرهای ارزان امیدوار باشند. به خصوص که در حال حاضر هنوز کاملاً باز است که آیا سیاستمداران حتی جانشینی در راه خواهند داشت یا خیر. اگر به آن برسد، بعداً خواهد بود. فولکر ویسینگ، وزیر حمل و نقل آخرین بار در اوایل سال 2023 به کار خود ادامه داد.

توسعه دهنده: Ströer Media Brands GmbH

یکی ادامه بی وقفه بلیط 9 یورویی اخیرا توسط انجمن شرکت های حمل و نقل آلمان (VDV) وارد بازی شده است. بر اساس این پیشنهاد، عرضه بلیت 9 یورویی با شرایط فعلی تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

بلیط 9 یورویی باید ادامه یابد، حداقل اگر بسیاری از دست اندرکاران راه خود را دارند. اما تاکنون دولت فدرال در 31 آگوست پایان کار را تکان می دهد. شرکت های حمل و نقل خواستار آن هستند که اگر قرار است جانشینی وجود داشته باشد، باید به سرعت شفافیت پیدا کرد.

جانشین بلیط 9 یورویی: زمان بسیار مهم است

همانطور که ارزیابی‌های مونیخ و برلین-براندنبورگ نشان می‌دهد، به زودی یک مشکل زمانی وجود خواهد داشت: اگر مسئولین در مورد جانشینی تصمیم بگیرند که طبق طرح قبلی کار نمی‌کند، در حال حاضر عملاً زمان کمی برای انجام آن وجود دارد. پایان مرداد .

آنچه باید در مورد بلیط 9 یورو بدانید:

بدون بلیت 9 یورویی: حمل و نقل عمومی با افزایش قیمت جدید مواجه است

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

همکاران در شرکت حمل و نقل مونیخ (MVG) دقیقاً معنی سریع را روشن می کنند: “اگر بلیطی باشد که بتوان آن را برای یک ماه تقویمی خریداری کرد – مشابه بلیط 9 یورویی – یک بلیط است. مدت زمان حداقل چهار هفته واقع بینانه است. با مدل‌های دیگر، مانند اشتراک، پیاده‌سازی زمان بیشتری می‌برد.»

تصمیم برای جانشین باید در سریع ترین زمان ممکن بر اساس Verkehrsverbund برلین-براندنبورگ (VBB). «هر چه زودتر شفافیت وجود داشته باشد، شرکت‌های حمل‌ونقل و انجمن‌های حمل‌ونقل زودتر می‌توانند اقدامات را تطبیق داده و اجرا کنند» (منبع: ولت).

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

توسعه دهنده: Stroer Media Brands GmbH

میلیون ها بلیط فروخته شده، قطار کامل، قیمت پایین، معتبر در سراسر آلمان – بلیت 9 یورویی به یک موفقیت واقعی تبدیل شده است که ائتلاف چراغ راهنمایی نیز می تواند اعتبار آن را بپذیرد. با این حال، صدراعظم شولز، وزیر دارایی لیندنر و وزیر حمل و نقل ویسینگ از ادامه این روند انتقاد می کنند. زمان مهم است.

تا آن موقع گران تر می شود: بسیاری از شرکت های حمل و نقل پس از اتمام مهلت بلیط 9 یورویی به قیمت های قبلی خود بازخواهند گشت. به عنوان مثال، تا پایان سال، در منطقه راین-مین، در برلین-براندنبورگ و مونیخ، علاوه بر پایان بلیط 9 یورویی، تعدیل منظم قیمت ها نیز انجام خواهد شد. مسافران و هواداران قطار در هفته های اخیر باید برای سفرهای پرهزینه آماده باشند.



منبع