Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
اپلیکیشن آیفون هر دزدی را فراری می دهد - مجله تکنولوژی فودزیلا

اپلیکیشن آیفون هر دزدی را فراری می دهد

توسعه دهنده: App4Life Sweden AB

این برنامه ها نیز توصیه می شود:

نظر در میان کاربران “iSafeCharge+”

مهم است بدانید: شما به آیفون یا آی پد نیاز دارید حداقل iOS 13 نصب شده، کمی بیش از 11 مگابایت مورد نیاز است و هیچ اطلاعات شخصی توسط برنامه ضبط یا جمع آوری نمی شود.



منبع

آنچه را که باید انجام می دهد
بنابراین من یک آیفون X دارم، برنامه کاری را که قرار است انجام دهد. هنگامی که زنگ هشدار وجود دارد، انگشت خود را به وسط بکشید و از برنامه خارج شوید. درست مثل هر اپلیکیشن دیگری. صدا را نمی توان در صورت زنگ هشدار تغییر داد یا خاموش کرد مگر اینکه بدانید چگونه این کار را انجام دهید. اما فکر کنید که دزدها ممکن است آنقدر شگفت زده شوند که انتظار آن را نداشته باشند. این یک ابزار عالی به صورت رایگان است.

ایده اصلی “iSafeCharge+” به اختصار توضیح داده شد. برنامه را باز می‌کنید، کابل شارژ خود را وصل می‌کنید، صدای زنگ هشدار را انتخاب می‌کنید و سیستم هشدار را با «Go» مسلح می‌کنید. البته بعد از آن می توانید آیفون را هم قفل کنید. اگر اکنون کابل روشنایی کشیده شده باشد، زنگ هشدار خاموش می شود. این نیز در آزمون کوتاه ما بسیار قابل اعتماد عمل کرد.

1 یورو ذخیره شده: سیستم هشدار مفید برای iPhone و iPad

مثل همیشه، قبل از دانلود لطفاً قیمت را بررسی کنید زیرا مشخص نیست این بار چقدر برنامه رایگان خواهد بود:

iSafeCharge+

iSafeCharge+

خط پایین: همانطور که قبلا ذکر شد، می توانید و باید آن را امتحان کنید، این برنامه به طور خاص با کابل شارژ کار می کند. آخرین بار در ماه می توانستید گرد و غبار برنامه را پاک کنید. اگر این فرصت را از دست دادید، اکنون وقت آن است که از آن استفاده کنید.

اما کاربران قبلی در مورد این اپلیکیشن چه می گویند؟ فروشگاه برنامه آلمانی نتایج نسبتاً متوسطی دارد – 3.8 از حداکثر 5 ستاره ممکن با 16 رتبه بندی در حال حاضر قابل مدیریت. در حال حاضر در فروشگاه ایالات متحده بهتر است. این برنامه از تقریبا 80 رتبه بندی، امتیاز معقول 4.3 از 5 را دریافت کرد. یک کاربر به طور خاص می نویسد:

همچنین می توان از سنسور حرکت به جای کابل شارژ استفاده کرد. سپس به محض جابجایی مختصر آیفون، زنگ هشدار به صدا در می آید. این در آزمایش کاملاً قابل اعتماد عمل کرد، اما واقعاً در زمانی که آیفون قفل شده بود، کار نکرد. در اینجا باید تلفن همراه خود را بدون محافظت رها کنید، زیرا قفل نیست – ایده خوبی نیست. با این حال، هنگام استفاده از کابل شارژ متوجه هیچ مشکلی نشدیم. Ergo: این باید سناریوی ارجح باشد. این عملی است، به عنوان مثال، اگر آیفون خود را در مکان های عمومی – دفاتر باز، فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و غیره شارژ می کنید.

رابط کاربری ساده iSafeCharge+. (منبع تصویر: اپل اپ استور)

سیستم های هشدار در خودروها و خانه ها یافت می شوند. با برنامه جالب «iSafeCharge+» هم اکنون می توانید مستقیماً بر روی آیفون یا آی پد خود دریافت کنید. به طور معمول، کمک عملی که هر دزدی را فراری می دهد، کمتر از یک یورو هزینه دارد. با این حال، این برنامه در حال حاضر برای مدت کوتاهی به صورت رایگان در دسترس است.

«iSafeCharge+» معمولاً 0.99 یورو در اپ استور اپل هزینه دارد و هم با آیفون و هم با آی پد قابل استفاده است. هیچ آگهی یا خرید درون برنامه ای وجود ندارد. رایگان در واقع به معنای بدون هزینه است.