در واقع، گوشی‌های هوشمند شیائومی انتخاب استانداردی برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی خوب و ارزان هستند. اما سامسونگ نیز بیشتر و بیشتر در این بخش مداخله می کند و گزینه های ارزان تری را با مدل های کلاس A ارائه می دهد. با موتورولا، یک بازیکن شناخته شده بازگشته است. Moto e22i چنین است گوشی هوشمند سطح پایه جالبی که تنها 129.99 یورو قیمت دارد (به MediaMarkt نگاه کنید) و هنوز تجهیزات جامد را ارائه می دهد.

موتورولا نه تنها می‌خواهد در بخش گران‌قیمت سر و صدا ایجاد کند، بلکه در گوشی‌های هوشمند سطح پایه نیز جایگاه مناسبی دارد. اگر لزوماً یک تلفن همراه از شیائومی یا سامسونگ نمی خواهید، باید نگاهی به Moto e22i موتورولا بیندازید.

موتورولا موبیلیتی

موتورولا Moto e22i با صفحه نمایش 90 هرتز با قیمت 130 یورو

که صفحه نمایش 6.5 اینچی Moto e22i دارای رزولوشن +HD است و از 90 هرتز پشتیبانی می کند.. شما اغلب در این محدوده قیمت چنین چیزی را پیدا نمی کنید. در ترکیب با اندروید 12 گو نسبتاً بدون تغییر، عملکرد گوشی هوشمند باید مناسب باشد. این گوشی هوشمند از MediaTek G37 بهره می برد که دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. مورد دوم را می توان با استفاده از کارت microSD گسترش داد. عملکرد دو سیم کارته و همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و باتری 4020 میلی آمپر ساعتی وجود دارد. آداپتور برق 10 وات در محدوده تحویل گنجانده شده است. بنابراین هیچ هزینه اضافی ندارید.

این ویدیو به معرفی Moto e22i موتورولا می‌پردازد:

موتورولا دوباره در حال ساخت گوشی های هوشمند جالب تری است