بیمه خودرو: نکات ADAC

همچنین اندازه دایره راننده تأثیر دارد: بسته به تعداد کاربرانی که برای وسیله نقلیه مشخص می کنید، می تواند به طور قابل توجهی گران تر شود. اگر فقط شما و احتمالاً یک نفر دوم وسیله نقلیه را جابجا کنید، برای شما بهتر است. همچنین شما باید آن خاص را به خاطر بسپارید راننده تازه کار باید پول زیادی برای بیمه پرداخت کنید، زیرا فقدان تجربه رانندگی یک عامل خطر محسوب می شود.

از باشگاه اتومبیل عمومی آلمان (ADAC) اولین نقطه تماس برای بسیاری در تمام مسائل مربوط به وسایل نقلیه موتوری است. ADAC همچنین چند نکته مهم برای بیمه خودرو دارد که در راهنمای زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

اگر ماشین را جابجا نکنید، خطر برای شما و بیمه شما کمتر است. بنابراین همچنین دارای تعداد کیلومتر پیموده شده در سال تاثیر بر مقدار اگر به طور منظم کیلومترهای طی شده را مطالعه و رد کنید، این می تواند هزینه های پوشش بیمه را کاهش دهد.

به طور کلی، رانندگی با دقت و آینده نگری مفید است: شما می توانید آن را با آن اندازه گیری کنید اپلیکیشن تله ماتیک. اطلاعات مربوط به رفتار شما در شرایط ترمزگیری، هنگام شتاب گیری، پیچیدن و سرعت شما ثبت و ارسال می شود. اگر از خطرات اجتناب کنید، ممکن است مجبور شوید تا 30 درصد کمتر به شرکت بیمه خود بپردازید.

اگر ماشین دارید و می خواهید از آن استفاده کنید، باید بیمه ماشین بگیرید. تا 30 نوامبر می توانید بیمه فعلی خود را لغو کنید و به دنبال بیمه جدید باشید. در اینجا می توانید دریابید که چه مواردی را باید در نظر بگیرید و چگونه می توانید با تصمیم گیری درست در پول خود صرفه جویی کنید.

تحرک
تسلا شکست می خورد: ایلان ماسک در اینجا اشتباه محاسبه کرده است

به دنبال بیمه ماشین جدید هستید؟ کمک در انتخاب بیمه

هنگام انتخاب یک ارائه‌دهنده بیمه جدید، باید مطمئن شوید که می‌توانید در فواصل زمانی طولانی‌تر پرداخت کنید. کمک ها را انتقال می دهد ترجیحا سالانه، نه ماهانه یا سه ماهه. هرچه بیشتر بپردازید، کل مبلغی که باید ماهانه بپردازید بیشتر می شود.

هنگامی که یک ارائه دهنده را انتخاب کردید، با این تصمیم مواجه می شوید که آیا بیمه جزئی یا کامل خود را با فرانشیز یا بدون فرانشیز می خواهید. اگر در صورت وقوع حادثه حاضر به پرداخت مبلغ ناچیزی هستید، هزینه کمتری به شرکت بیمه خواهید پرداخت. به طور معمول باید با فرانشیز شروع کنید 150 یورو با بیمه نیمه جامع مانند 300 یورو برای بیمه جامع در سمت امن باشید

اگر می خواهید مقداری پول پس انداز کنید، باید شبیه سوپرمارکت باشید تخفیف ها به دنبال. به عنوان مثال، اگر شما یک کارمند دولتی هستید یا در بخش دولتی کار می کنید، ممکن است پوشش بیمه برای شما ارزان تر باشد. حتی اگر عضو یک باشگاه اتومبیلرانی مانند ADAC هستید یا قبلاً آموزش ایمنی راننده را گذرانده اید، می توانید هزینه ها را کاهش دهید.

تغییر بیمه خودرو: فرانشیز و تعهد کارگاهی

گالری عکس را شروع کنید(8 عکس)

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر



منبع

گزینه دیگری که می توانید انتخاب کنید این است صحافی کارگاهی. این بدان معناست که در صورت آسیب، وسیله نقلیه خود را به کارگاه همکار ارائه دهنده بیمه بیاورید. مفهوم نیز خواهد بود تعرفه کارگاهی یا پاداش کارگاه تماس گرفت. اگر موافق باشید، به سختی می توانید 20 درصد صرفه جویی کنید. با این حال، قبل از موافقت، باید دریابید که آیا کارگاه به محل زندگی شما نزدیک است و آیا خدمات تحویل و جمع آوری از جمله وسیله نقلیه جایگزین ارائه می دهد یا خیر.

با خیال راحت رانندگی کنید – حق بیمه کمتری بپردازید