با پول کم: آلدی هدفون های خارق العاده سامسونگ را می فروشد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/05/25 ساعت 10:51 ب.ظ

Samsung Galaxy Buds Live در ویدیو:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Galaxy Buds Live به اصطلاح هدفون های بی سیم واقعی هستند. یعنی اون بدون کابل عبور کرده و از طریق بلوتوث به دستگاه پخش متصل شوید. اینها دیگر ویژگی های خاص هستند طرح لوبیا هدفون و بدون ضمائم سیلیکونی بزرگ که مجرای گوش را ببندد.

در اصل، تناسب و صدا نیز به شدت به گوش پوشنده بستگی دارد. کنترل های لمسی بسیار حساس و عدم وجود بلوتوث چند نقطه ای نیز مورد انتقاد قرار گرفت.

برخی از افراد به فشاری که نوک های سیلیکونی در کانال گوش ایجاد می کند حساس هستند. با گلکسی بادز لایو، سامسونگ می خواست جایگزینی به آنها بدهد، اما احتمالا جانشینی وجود نخواهد داشت. عیب طراحی باز: صدای محیط با وضوح بیشتری شنیده می شود.

هرکسی که دوست دارد از محصولات سامسونگ استفاده کند، این هفته دو پیشنهاد جذاب در فروشگاه اینترنتی آلدی پیدا خواهد کرد. علاوه بر گلکسی واچ 4، تخفیف‌دهنده آن را نیز ارائه می‌کند Galaxy Buds Live با قیمت 59.99 یورو (مشاهده در فروشگاه اینترنتی Aldi) Aldi برای بهترین قیمت تماس می گیرد، بنابراین در حال حاضر ارزانتر نیست. در زمان عرضه در بازار، Galaxy Buds Live 184 یورو قیمت داشت.

Samsung Galaxy Buds Live در ویدیوی سازنده

هدفون های سامسونگ در آزمایش متقاعد می شوند

Samsung Galaxy Buds LIVE SM-R180

اگر می خواهید خودتان ببینید، می توانید این کار را در فروشگاه اینترنتی آلدی انجام دهید. Galaxy Buds Live با قیمت 59.99 یورو در آنجا موجود است. علاوه بر این، هزینه حمل و نقل 4.95 یورو است. ارسال 1 تا 4 روز طول می کشد.

Samsung Galaxy Buds LIVE SM-R180

در تست GIGA گلکسی بادز لایو، هدفون های سامسونگ توانستند به طور کلی تحت تاثیر قرار بگیرند و امتیاز قوی دریافت کنند. 7.8 از 10 امتیاز. شل، تناسب سبک و صدای دلپذیر به طور مثبت مورد تاکید قرار گرفت. طراحی جمع و جور هدفون و قاب نیز مورد ستایش قرار گرفت.

آلدی به قیمت های پایین معروف است. حتی با وجود جدیدترین تجهیزات الکترونیکی، این تخفیف‌دهنده به شهرت خود وفادار است. Galaxy Buds Live در حال حاضر در آنجا موجود است. هدفون سامسونگ دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و طراحی فوق العاده ای است که چشم نوازی واقعی دارد.

Aldi Samsung Galaxy Buds Live را به قیمت 59.99 یورو به فروش می رساند

حذف فعال نویز (ANC) چندان قانع کننده نبود. در برلین U8، صدای غرش قطارها در بهترین حالت در پایین ترین فرکانس ها کمی کاهش می یابد. بقیه نویز به طور کامل نفوذ می کند“، بنابراین نتیجه گیری استفان بابک، کارشناس صوتی GIGA.