بسیاری از آلمانی ها تحت تاثیر قرار گرفته اند

بستر، زمینه:ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز، ویندوز 10

کارت های اعتباری در وب تاریک: آلمانی ها نیز تحت تأثیر قرار می گیرند

اگر دارندگان کارت اعتباری قربانی کلاهبرداری شده باشند، کارت در مرحله اول مسدود می شود. این کار را می توان با تماس با شماره محدود 116 116 انجام داد. برخی از بانک ها نیز به طور مستقیم از طریق برنامه خود مسدودسازی می کنند.

از طرف ارائه دهنده VPN NordVPN، محققان امنیتی وب تاریک را برای یافتن کارت های اعتباری دزدیده شده جست و جو کرده اند. نتیجه کاملاً ترسناک است: محققان پایگاه داده عظیمی را ردیابی کرده اند که در آن 6 میلیون پرونده به سرقت رفته وضعیت. 26558 جزئیات کارت اعتباری توسط کاربران آلمانی پیدا شد. مجرمان سایبری آنها را برای فروش عرضه می کنند.

محققان همچنین بر اساس داده هایی که پیدا کردند، یک شاخص ریسک ایجاد کردند. این باید نشان دهد که خطر ابتلای هر کشور به سرقت کارت اعتباری و حملات سایبری چقدر بالا است. در اوج هستند مالتا، استرالیا و نیوزلند برای پیدا کردن از سوی دیگر، در آلمان، خطر کلاهبرداری بسیار کمتر است (منبع: NordVPN).

آنچه باید در مورد کارت های اعتباری بدانید:

در مورد کلاهبرداری از کارت اعتباری: شما باید این کار را انجام دهید

مجوز:نسخه ی نمایشی

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

نسخه:7.6.5

زبان ها:انگلیسی

بیش از نیمی از سوابق کارت اعتباری تجزیه و تحلیل شده متعلق به شهروندان ایالات متحده است، جایی که پرداخت با کارت اعتباری بسیار رایج تر از آلمان است. برای یک مجموعه داده ایالات متحده، تنها یک مورد در Darknet نسبتاً پایین تر است میانگین قیمت درخواستی 6.86 دلار. داده های کارت اعتباری کاربران دانمارکی بسیار گران تر است و کلاهبرداران به طور متوسط ​​11.54 دلار برای آن هزینه می کنند. میانگین جهانی 7.01 دلار است.

مجرمان سایبری اطلاعات کارت اعتباری سرقت شده را در وب تاریک ارائه می دهند. محققان امنیتی اکنون به یک پایگاه داده عظیم برخورد کرده اند که 6 میلیون رکورد سرقت شده را در خود جای داده است. مشتریان دویچه بانک نیز تحت تأثیر قرار گرفته اند.