بازی دیگری دفن خواهد شد

دراگالیا لاست با این کار موافق بود گورستان موبایل نینتندو آورده است، که قبلاً دکتر. Mario World و Miitomo در حال استراحت هستند. که فقط Super Mario Run، Fire Emblem Heroes، Animal Crossing Pocket Camp، Mario Kart Tour و Pikmin Bloom باقی می ماند.

در مقابل صفحه Axios، نینتندو توضیح می‌دهد که بازی‌های گوشی‌های هوشمند چه نقشی برای نینتندو دارند: بنابراین این استراتژی اساسی است، بیشتر امکان دسترسی مردم به برندهای نینتندو. بازی‌های موبایلی همچنان به افرادی که در کشورهایی زندگی می‌کنند دسترسی خواهند داشت که سوییچ در آن‌ها عرضه نشد. این به آنها امکان می دهد تا پیشنهادات سرگرمی جدید نینتندو را تجربه کنند و با مارک ها آشنا شوند (منبع: Axios).

سوئیچ اکنون پنج ساله است. تا به امروز، کنسول هیبریدی تولید بزرگی است برنده شدن برای نینتندو یک سال قبل از عرضه، در سال 2016، وضعیت بسیار متفاوت به نظر می رسید. Wii U یک شکست بود و غول ژاپنی بازی های ویدیویی می خواست بیشتر بر روی بازی های گوشی های هوشمند تمرکز کند.

سوئیچ بدون شک فرزند مورد علاقه نینتندو است. با این حال، ناشر در واقع می خواست بیشتر بر روی بازی های موجود در گوشی های هوشمند تمرکز کند. با مرگ یک بازی موبایل دیگر اما چیز زیادی از این جاه طلبی باقی نمانده است.

سوئیچ نینتندو

نینتندو یک بازی دیگر گوشی های هوشمند را خاموش می کند

در این بین اما به نظر می رسد این استراتژی تغییر کرده است. حداقل بازی های موبایل نینتندو کمتر و کمتر می شوند. آخرین بار در 28 نوامبر بود دراگالیا گم شده خاموش شد در ماه ژوئیه، طرفداران همچنان یک آپدیت نهایی را با آخرین فصل داستان دریافت کردند (منبع: نینتندو).

به نظر می رسد آینده بازی های موبایل حداقل تا حدی تضمین شده باشد. با این حال، از زمان عرضه Pikmin Bloom در سال 2021، هیچ بازی جدیدی برای این گوشی هوشمند منتشر نشده یا حتی اعلام نشده است. نینتندو فقط می گوید که آنها از طریق به روز رسانی ها روی آن تمرکز می کنند تجربیات عالی برای طرفداران برای ایجاد، در عین حال در نظر گرفتن بازی های جدید برای آینده.



منبع

این بازی های جدید را در ماه دسامبر از دست ندهید:

بازی‌های موبایل برای بازیکنان بدون سوئیچ هستند