انتظار ارزشش را داشت

امتیاز GIGA: 8.5/10

Samsung Galaxy Watch 5 Pro من را در این آزمایش متقاعد کرد. دارای صفحه نمایش عالی، طیف وسیعی از عملکردها، عمر باتری طولانی و کیفیت بسیار بالایی است. با Wear OS اساساً می توانید از ساعت با هر تلفن هوشمند اندرویدی استفاده کنید، اما باید محدودیت هایی را در محدوده عملکردها بپذیرید. اگر تلفن همراه سامسونگ دارید، این ساعت برای شما ایده آل است.

مزایای:

  • عمر باتری
  • صفحه نمایش
  • حسگرها
  • کیفیت ساخت
  • گارانتی به روز رسانی

ویژگی های سلامت ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch5 Pro Fitness Tracker Long Battery Blu

با گلکسی واچ 5 پرو، سامسونگ با ساعت‌های هوشمند خود در حال پیشرفت است. این یک مدل کاملا جدید است که دارای باتری بزرگ و همچنین برخی از ویژگی های منحصر به فرد است. آیا این برای توجیه قیمت بالا کافی است؟ این دقیقاً همان چیزی است که در بررسی خود به شما خواهم گفت.

سامسونگ الکترونیکس

Samsung Galaxy Watch 5 Pro در تست: نتیجه گیری

اساسا، شما البته می توانید از نقشه های گوگل نیز استفاده کنید و طیف مشابهی از عملکردها را دریافت کنید. دوچرخه سواری با ساعت هوشمند سرگرم کننده بود. من نه تنها توانستم مسیر را ردیابی کنم و مقادیرم را تجزیه و تحلیل کنم، بلکه مستقیماً بدون نگرانی از خالی شدن باتری، روی ساعت هوشمند پیمایش کنم. دیگر ساعت‌های هوشمند هنگام انجام ورزش خیلی سریع دچار تنگی نفس می‌شوند. سامسونگ با نصب یک باتری بزرگ قطعا تصمیم درستی گرفت.

تفاوتی در عملکرد وجود ندارد

هیچ چیز در پردازنده سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو نسبت به نسل قبلی خود تغییر نکرده است. (منبع تصویر: GIGA)

را کیفیت ساخت و انتخاب مواد برای ساعت بسیار عالی است. گلکسی واچ 5 پرو ظاهر و احساسی عالی دارد. اگر بتوانید دستبند مغناطیسی را به درستی تنظیم کنید، به خوبی مناسب است. مورد دوم چندان آسان نیست، زیرا دستبند فوق العاده پیچیده است و مدتی طول می کشد تا اندازه مناسب را به دست آورد. اما اگر این اتفاق افتاد، ساعت به خوبی می‌نشیند. تقریباً در دو هفته از دوره آزمایشی، درب مغناطیسی دو بار ناخواسته برای من باز شد.

دستبند مغناطیسی Samsung Galaxy Watch 5 Pro کامل نیست. (منبع تصویر: GIGA)

سرعت بارگیری باید با نسل جدید به طور قابل توجهی سریعتر باشد. این است، اما باتری بزرگ تضمین می کند که شارژ هنوز هم زمان نسبتا زیادی طول می کشد. من به چیزی بیشتر امیدوار بودم. من اغلب با 20 درصد یا کمی کمتر شارژ می‌کردم، زیرا نمی‌توانستم آن روز را تحمل کنم. و شارژ باتری با استفاده از شارژر سریع ۲۵ واتی سامسونگ بیش از یک ساعت طول می کشد. خوب است اما واقعا هیجان انگیز نیست. اتصال USB-C خوشحال کننده است. مدل قبلی هنوز یک پورت USB-A داشت.

Samsung Galaxy Watch 5 Pro: رتبه بندی

دسته بندی رتبه بندی (حداکثر 10)
پایداری 8
طراحی و پردازش 8
صفحه نمایش 10
راحتی و بهره برداری 8
نرم افزار 8
حالت های تناسب اندام: 9
بسته باتری 9
در مجموع 8.5



منبع معایب:

از نظر بصری یک گام کوچک به عقب

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 09/03/2022 20:32

سامسونگ یک متخصص نمایشگر است و می توانید آن را بلافاصله با گلکسی واچ 5 پرو ببینید. که صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED به زیبایی روشن است و حتی در زیر نور مستقیم خورشید به راحتی قابل خواندن است. محتوا با وضوح 450 در 450 پیکسل به زیبایی واضح نمایش داده می شود. من از ساعت بیشتر در زندگی عادی روزمره و هنگام دوچرخه سواری با دوچرخه جاده و دوچرخه کوهستان الکترونیکی استفاده می کردم.

من شخصاً از طرفداران پر و پا قرص قاب چرخان فیزیکی Galaxy Watch 4 Classic هستم و جای شرمندگی دارم که این عنصر طراحی که کاربرد عملی نیز دارد از Galaxy Watch 5 Pro حذف شده است. از لبه برجسته Watch 5 Pro تضمین می کند که عملکرد قاب دیجیتال ایمن کار می کند و از صفحه نمایش در صورت سقوط محافظت می کند، اما باعث ضخیم شدن بی مورد ساعت می شود.

از نظر بصری، من یک قاب فیزیکی مانند Galaxy Watch 4 Classic را ترجیح می‌دادم، اما Galaxy Watch 5 Pro نیز بسیار خوب به نظر می‌رسد. بند جدید مطمئناً کامل نیست، اما در صورت لزوم می توان آن را تعویض کرد. در غیر این صورت، سامسونگ کار بسیار خوبی با ساعت هوشمند انجام داده است. قیمت 469 یورو بسیار بالاست اما به مرور زمان کاهش می یابد، همانطور که در مورد پیشینیان خود بود. و این دقیقاً زمانی است که ساعت هوشمند جذاب‌تر می‌شود.

ویژگی های سلامت ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch5 Pro Fitness Tracker Long Battery Blu

Samsung Galaxy Watch 5 Pro Wear OS 3.5 را اجرا می کند و به فروشگاه Google Play دسترسی دارد و بنابراین برنامه های بسیار زیادی. همچنین برنامه هایی از Google مانند Maps یا YouTube Music و برخی برنامه های اضافی که سامسونگ نصب کرده است نیز وجود دارد. اینها در درجه اول شامل برنامه سلامتی است که با آن می توانید بدن خود را زیر نظر بگیرید یا تمرینات خود را پیگیری کنید. تقریباً چیزی در آنجا تغییر نکرده است، به همین دلیل می خواهم به تست Galaxy Watch 4 Classic در این زمینه اشاره کنم.

از نظر فنی، Galaxy Watch 5 Pro یک Galaxy Watch 4 است. سامسونگ چیزی روی پردازنده تغییر نداده است. عملکرد ساعت با Wear OS 3.5 بسیار بالاست. تأخیر بسیار کمی وجود دارد، اما در مجموع من توانستم به راحتی از ساعت هوشمند استفاده کنم. حافظه داخلی باعث می شود ساعت هوشمند از گوشی هوشمند مستقل شود. می توانید موسیقی را روی ساعت ذخیره کنید و هدفون های بی سیم را مستقیماً به آن متصل کنید. بنابراین لازم نیست همیشه هنگام ورزش گوشی هوشمند خود را همراه خود داشته باشید.

عمر باتری در نهایت خوب است

باتری عظیم گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ یک نعمت است. (منبع تصویر: GIGA)

صفحه نمایش با شیشه یاقوت کبود محافظت می شود. در طول دوره آزمایش هیچ خراشیدگی پیدا نکردم – حتی خراش های کوچک که در واقع همیشه رخ می دهد. سامسونگ همچنین قول داده است که این شیشه در برابر خش بسیار مقاوم خواهد بود. Corning Gorilla Glass DX+ نیز در نسخه قبلی استفاده شده بود. من و یکی از همکارانم که مدت زیادی از ساعت استفاده می کردیم هیچ خط و خش پیدا نکردیم. نسل جدید باید حتی قوی تر باشد.

ویژگی های انحصاری برای مدل Pro

عملکرد Samsung Galaxy Watch 5 Pro بسیار زیاد است. (منبع تصویر: GIGA)

فقط در Samsung Galaxy Watch 5 Pro برخی از ویژگی های منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می دهدکسی که در غیر این صورت صاحب ساعت سامسونگ نیست:

  • مسیرهای آموزشی با فرمت GPX را می توان روی ساعت بارگذاری کرد و از آن استفاده کرد
  • با عملکرد track back می توانید به نقطه شروع بازگردید
  • همه اینها با ناوبری گام به گام کار می کند

در واقع می توانید گلکسی واچ 5 را به صورت بی سیم شارژ کنید. این همچنین با “جنبه شارژ” ارائه شده بسیار خوب کار می کند. نه در سایر ایستگاه های شارژ Qi یا گوشی های هوشمند. بند و ساختار پایینی را از ایستگاه شارژ دور می کند. اینطوری کار می کند از عملکرد شارژ معکوس تلفن های همراه گران قیمت سامسونگ با ساعت هوشمند استفاده نکنید، که حیف است.

صفحه نمایش روشن متقاعد می کند

صفحه نمایش Super AMOLED Samsung Galaxy Watch 5 Pro بسیار روشن است. (منبع تصویر: GIGA)

حیف که همچنان یکی هستی تلفن همراه سامسونگ برای انجام نوار قلب یا اندازه گیری فشار خون مورد نیاز است. این برای هر تلفن همراه اندرویدی امکان پذیر نیست، که استفاده از آن را تا حدودی محدود می کند. در اینجا من کمی بازتر از سامسونگ آرزو می کنم.

بزرگترین مزیت Samsung Galaxy Watch 5 Pro عمر باتری است. باتری 590 میلی آمپری در استفاده معمولی عمر باتری را دو برابر می کند. اگر از ساعت هوشمند نسبتاً محتاطانه استفاده کنم، پس به راحتی می توانم به سه تا چهار روز برسم. من نتوانستم به دو روز با سلف نزدیک شوم. اگر از ردیابی GPS برای ورزش و سنسورها استفاده کنم، زمان اجرا به طور قابل توجهی کاهش می یابد. با این وجود، من همیشه به راحتی بیش از دو روز را مدیریت می کردم. و همچنین در آخر هفته دوچرخه سواری طولانی تری وجود داشت.