استریمر آلمانی Twitch را فتح کرد – او این کار را به این صورت انجام داد

رهایی:06/06/2011

HoneyPuu آمورانت را شکست داد: استریمر آلمانی Twitch را فتح کرد

پلتفرم Streams Charts اخیرا نموداری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد زنان در هفته سوم ژانویه، کدام کانال‌های استریم را بیشتر تماشا کرده‌اند. شگفتی بزرگ: آمورانت دیگر در شماره 1 یافت نمی شود. در واقع، تاجر موفق حتی روی سکو هم نرسید. طبق آمار، برای رتبه هشتم کافی است:

Amouranth میلیون ها طرفدار و احتمالاً حداقل به همان اندازه مخالف دارد – اما یک چیز را نمی توان انکار کرد: اینفلوئنسر یکی از موفق ترین استریمرهای روی کره زمین است. در تابستان 2022، او هنوز به طور غیررسمی ملکه پخش توییچ و یوتیوب در نظر گرفته می شد (منبع: spieletipps)، اما ظاهراً آن زمان اکنون به پایان رسیده است.

در عوض، یک استریمر آلمانی به نام HoneyPuu در واقع در بالای نمودار قرار دارد. او در طول هفته 17 تا 23 ژانویه تقریباً 60 ساعت استریم داشت که حدود 8.5 ساعت در روز است و توانست بینندگان خود را تماشا کند. در مجموع 440000 ساعت با جریان های خود الهام بخشید. از سوی دیگر، Amouranth تنها 252000 ساعت در همان بازه زمانی تماشا داشت، اما فقط کمتر از 39 ساعت زنده بود.

HoneyPuu در حال حاضر حدود 630000 دنبال کننده در Twitch دارد، در حالی که Amouranth حدود 6.2 میلیون دنبال کننده دارد. با این حال، محتوای آنها با استریم های توییچ Amouranth بسیار متفاوت است. رقیب آلمانی Twitch در چند روز اخیر عمدتا Minecraft را استریم کرده است. از سوی دیگر، آمورانت همچنان به شدت به جریان‌های فقط چت تکیه می‌کند، جایی که با لباسی اندک جلوی دوربین می‌نشیند و با بینندگانش ارتباط برقرار می‌کند – اما این نیز ممکن است به زودی تغییر کند.

خیلی کمک می کند: پخش کننده Twitch آلمانی همه چیز را ارائه می دهد

زبان ها:انگلیسی آلمانی

راز موفقیت HoneyPuu: او در این مدت به طور قابل توجهی طولانی تر از Amouranth استریم کرد و همچنین میانگین بیننده بالاتری در 7 روز گذشته داشته است.

به طور متوسط، HoneyPoo در 7 روز گذشته حدود 7568 بیننده همزمان داشته است، در حالی که Amouranth آن را داشته است. تنها 6367 تماشاگر (منبع: Stream Charts). پس آیا روزهای آمورانت به شماره افتاده است؟ منتقدان آن امیدوارند، اما برای Amouranth این تنها باید یک شکست جزئی باشد که به سرعت از آن نجات خواهد یافت.



منبع

موفقیت آمورانت در توییچ گویای همه چیز است – اما به نظر می رسد که جریان در حال تغییر است. زیرا طبق آمار فعلی، پخش کننده رسوایی دیگر در صدر نمودار Twitch نیست. در عوض، یک استریمر آلمانی تاج را زیر ناخن هایش گرفت – اما او نیز برای رسیدن به این موفقیت باید سخت تلاش می کرد.