آیا گوگل سازش های زیادی می کند؟

مدل‌ها از نظر نرم‌افزاری نیز تفاوتی ندارند: اندروید 12 از قبل نصب شده است، به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل گوگل به مدت سه سال و به‌روزرسانی‌های امنیتی برای پنج سال در دسترس هستند. پیکسل 6a دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که طبق معمول دستگاه های پیکسل گوگل، قابل افزایش نیست. اگر حافظه بیشتری می خواهید، باید به پیکسل 6 پرو بزرگتر بروید که در نسخه ای با 256 گیگابایت حافظه نیز موجود است.

کاهش درجه دوربین: تفاوت چقدر است؟

Google Pixel 6a در مقابل Pixel 6

دوربین باید یک کاهش عمده را بپذیرد. همانطور که از نسل های قبلی می دانیم، به جای سنسور 50 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی وجود دارد. روی کاغذ، این مشکل بزرگی به نظر می رسد. اما اگر به عکس های گرفته شده نگاه کنید، به سختی متوجه تفاوت خواهید شد.

بنابراین Pixel 6a در مقایسه مستقیم با Pixel 6 برخی مصالحه می کند. سوال این است که آیا این سازش ها ارزش قیمت خرده فروشی پیشنهادی 459 یورو را دارند یا خیر. اگر صفحه نمایش 90 هرتزی، شارژ بی سیم و دوربین را می خواهید که روی کاغذ بهتر است، پیکسل 6 رسما از 649 یورو شروع می شود.

Google Pixel 6 اکنون از 525.00 یورو در آمازون

Pixel 6a با قیمت RRP 459 یورو ارائه می شود. برای رسیدن به آن قیمت، گوگل برخی مصالحه ها را انجام داد و ویژگی های خاصی را از پیکسل 6 حذف کرد. برای مثال، صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED، “فقط” به جای 90 هرتز، نرخ تازه سازی 60 را دارد. این به ویژه کسانی را که قبلا به نرخ تازه سازی بالاتر عادت کرده اند آزار می دهد. هیچ سیم پیچی برای شارژ بی سیم وجود ندارد و همچنین گوریلا گلس در پشت آن وجود ندارد. Pixel 6a از پلاستیک استفاده می‌کند، اما به سختی می‌توانیم تفاوتی در حس و حال تشخیص دهیم.

Pixel 6a را در آمازون بررسی کنید

زیر کاپوت، شباهت ها بیشتر از تفاوت هاست. فرقی نمی کند پیکسل 6 پرو باشد، پیکسل 6 یا اکنون پیکسل 6a: هر سه مدل برای اولین بار در این نسل بر اساس تراشه Tensor گوگل ساخته شده اند. این نوید عملکرد بالا و برخی از عملکردهای منحصر به فرد هوش مصنوعی، مانند “پاک کن جادویی” را می دهد.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/08/02 15:49

۹ ماه پس از عرضه پیکسل ۶، گوگل نسخه کوچکتر پیکسل ۶a را منتشر کرد. جمع و جورتر، مقرون به صرفه تر است و روی کاغذ برای بسیاری انتخاب معقولی به نظر می رسد. در این ویدئو نگاهی دقیق‌تر به دو گوشی هوشمند انداختیم: واقعاً کدام مدل را باید تهیه کنید؟

پیکسل های گوگل

Google Pixel 6a: گوشی هوشمند ارزان قیمت کجا ذخیره شد؟

تفاوت فقط در جزئیات مشخص می شود: در عکس مثال بالا، تورم Spree با پیکسل 6a کمی تار به نظر می رسد، پیکسل 6 می تواند جزئیات بسیار بیشتری از آن به دست آورد.

Google Pixel 6a: یک معامله خوب؟

بسته به مکان و زمان دسترسی به آن، گاهی اوقات می تواند با قیمت بسیار پایین تری عرضه شود. این به طور ناگهانی پیکسل 6 بزرگ را به یک پیشنهاد جذاب تر تبدیل می کند.



منبع