من اصلا این نوآوری را دوست ندارم

تبلیغات در حال حاضر برای اولین بار است در صفحات محصول برنامه را خودتان پیدا کنید، هر چند در پایین ترین نقطه قرار بگیرید. با این حال، توسعه‌دهندگان نمی‌توانند برنامه خاصی را هنگام پیشنهاد قرار دادن تبلیغات در صفحات محصول مورد هدف قرار دهند (منبع: 9to5Mac).

علاوه بر فرصت های تبلیغاتی جدید، اپل در حال گسترش فرصت های موجود نیز است. در ادامه، بخش “توصیه شده” در جستجو تبلیغاتی را دریافت می کند که بسیار برجسته تر قرار گرفته است تبدیل به قبل با این حال، هیچ چیز نباید در برچسب گذاری تبلیغات تغییر کند.

به گفته اپل، تبلیغات باید همچنان از “دستورالعمل ها و اصول دقیق” پیروی کنند. همچنین در حریم خصوصی اپل می گوید برای آن ارزش زیادی قائل است. در آینده نیز هیچ ارتباطی بین تبلیغات با Apple ID شخصی وجود نخواهد داشت.

اپ استور: اپل از گوگل پیروی می کند

اپل در حال حاضر در حال آزمایش فضای تبلیغاتی جدید با یکی است تعداد محدودی از توسعه دهندگان برنامه. این گروه هنوز فاش نکرده است که آیا آنها در سراسر جهان منتشر خواهند شد یا فقط در مناطق خاصی دیده می شوند.

اپل می خواهد اپ استور خود را حتی سودآورتر کند. علاوه بر این فضاهای تبلیغاتی جدیدی هم اکنون معرفی شده اند که برای مناطقی که قبلاً بدون تبلیغات در نظر گرفته شده است. تبلیغات در اپ استور نه تنها باید بیشتر نشان داده شوند، بلکه باید برجسته تر نیز قرار گیرند.

اپ استور: اپل تبلیغات بیشتری نشان می دهد

پلی استور گوگل مدت‌هاست که تبلیغاتی را در مناطقی ارائه می‌کند که اپل به تازگی در حال کشف آن‌ها است. برخلاف گوگل تبلیغات در اپ استور به وضوح قابل تشخیص است. تبلیغات در پلی استور در صفحات محصول برنامه بیشتر از اپل قرار می گیرد. از سوی دیگر، گوگل به تازگی اعلام کرده که در آینده تحت شرایط خاصی تبلیغات را محدود خواهد کرد.



منبع

آیا iOS یا Android: این برنامه ها در هر تلفن همراه تعلق دارند.

اگرچه اپل در حال حاضر میلیاردها دلار با اپ استور خود درآمد دارد، فضاهای تبلیغاتی بیشتر معرفی شود. این به توسعه دهندگان فرصت های بیشتری برای تبلیغ برنامه های خود می دهد. به گفته اپل، فضاهای تبلیغاتی جدید در منطقه “امروز” اپ استور یافت می شود که تاکنون بدون تبلیغات خود مدیریت کرده و فقط از محتوای انتخاب شده تشکیل شده است.