آمازون تلفن همراه شیائومی با باتری بزرگ را با قیمت مناسب به فروش می رساند

شیائومی به خاطر موفقیت های قیمت و عملکردش شناخته شده است. به خصوص ارزان نیز وجود دارد. Redmi 9A در حال حاضر با قیمت رقابتی 119 یورو وارد بازار شده است، به روز خواهد بود. در آمازون فقط به قیمت 86.33 یورو فروخته شد (مشاهده در آمازون). اگر نمی‌خواهید آن را از آمازون بخرید، می‌توانید آن را در Saturn (آن را در Saturn بررسی کنید) یا MediaMarkt (آن را در MediaMarkt بررسی کنید) با همان قیمت انجام دهید. هیچ هزینه حمل و نقلی وجود ندارد. در هنگام خرید، دقت کنید که رنگ های کاهش یافته را دریافت کنید. قیمت پایین برای هر رنگی اعمال نمی شود.

Xiaomi Redmi 9A دو سیم کارت 2 گیگابایت رم 32 گیگابایت گرانیت خاکستری اتحادیه اروپا

نکته برجسته شیائومی Redmi 9A باید این باشد باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی بودن. در ترکیب با مشخصات، عمر باتری باید بسیار خوب باشد. منبع تغذیه 10 وات در محدوده تحویل گنجانده شده است، بنابراین نیازی به خرید منبع تغذیه اضافی ندارید. به طور کلی، یک گوشی هوشمند سطح پایه محکم است، اما از نظر عملکرد نباید انتظار زیادی داشته باشید. اما اگر مادربزرگ، پدربزرگ یا فرزند به یک تلفن همراه ارزان نیاز داشته باشند، برای واتس‌اپ و شرکت به راحتی کافی است.



منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 11/05/2022 06:43

جمعه سیاه دوباره در راه است:

گوشی Redmi 9A شیائومی برای چیست؟

پیشنهاد ممکن است در زمان محدود باشد. بنابراین نباید زیاد به این فکر کنید که آیا تلفن همراه شیائومی را می خواهید یا خیر.

Xiaomi Redmi 9A دو سیم کارت 2 گیگابایت رم 32 گیگابایت گرانیت خاکستری اتحادیه اروپا

اگر در حال حاضر به دنبال یک تلفن همراه اندرویدی ارزان قیمت هستید که در درجه اول مجهز به باتری بزرگ باشد، باید نگاهی به محدوده آمازون، MediaMarkt و Saturn بیندازید. شیائومی Redmi 9A در حال حاضر در آنجا بسیار ارزان در دسترس است.

Xiaomi Redmi 9A در حال حاضر بسیار ارزان است

Xiaomi Redmi 9A یک گوشی هوشمند معمولی از شرکت چینی است که دارای صفحه نمایش بزرگ 6.53 اینچی با وضوح +HD است. به عنوان پردازنده مدیاتک هلیو G25 استفاده شده است که دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. مورد دوم را می توان با استفاده از کارت microSD گسترش داد. حتی اگر کارت حافظه را وارد کنید، باز هم می توانید از دو سیم کارت نانو استفاده کنید، بنابراین شما در اینجا محدود نیستید. این دیگر با بسیاری از گوشی های هوشمند امکان پذیر نیست. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از دو سیم کارت استفاده کنید یا یک سیم کارت و یک کارت حافظه.