Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
این میلیاردر همه این کارها را در 24 ساعت گذشته انجام داد (04.11.) - مجله تکنولوژی فودزیلا

این میلیاردر همه این کارها را در 24 ساعت گذشته انجام داد (04.11.)

توییتر از زمانی که ایلان ماسک به قدرت رسید، آشفته بود. اخراج های دسته جمعی در انتظار است که ثروتمندترین فرد جهان می خواهد هزینه های عملیاتی را کاهش دهد. در همین حال، کارمندان توییتر دیگر وارد دفاتر خود نمی شوند. ترس از اینکه آنها در آخرین روز خود باعث ناآرامی شوند احتمالاً خیلی زیاد است. در سانفرانسیسکو، کارکنان در حال حاضر شکایتی علیه این پلتفرم تنظیم کرده اند.

  • اخراج دسته جمعی در توییتر آغاز شد. در حال حاضر به هزاران کارمند توییتر از طریق ایمیل گفته می شود که دیگر نیازی به آنها نیست. آنها نباید به دفاتر برگردند – آنها در مقابل درهای قفل شده می ایستند. بر اساس گزارش‌ها، ایمیل پایان کار همچنین بیان می‌کند که کارمندان «اجازه ندارند» جزئیات را به مطبوعات منتقل کنند.
  • کارمندان نمی خواهند با موج اخراج ها که می تواند 3700 کارمند را تحت تاثیر قرار دهد، کنار بیایند. یکی فعالیت کلاسی روز پنجشنبه در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو ثبت شد. در واقع، شرکت‌های بزرگ باید از مهلت 60 روزه برای اخراج دسته جمعی، همانطور که توسط بلومبرگ خلاصه شده است، پیروی کنند.
  • ماسک 44 میلیارد دلار برای توییتر پرداخت کرد. 13 میلیارد از آن به شرکت تعلق گرفت به عنوان بدهی محاسبه می شود. ماسک انتظار دارد سالانه یک میلیارد دلار درآمد سالانه داشته باشد، حتی اگر کل درآمد توییتر کمتر باشد.
  • در حالی که کارکنان از وجود خود می ترسند، مشک تعجب می کند، چرا صحبت های کوچک قانونی است.
  • امبر هرد بازیگر و دوست دختر سابق نیز ظاهراً چنین کرده است توئیتر ماسک بس است. او حساب توییتر خود را حذف کرد – یا حذف شد، شایعات می گویند.
بازگشت دیگری با ماهیت کاملاً متفاوت نیز ممکن است در انتظار باشد: پلتفرم ویدیویی تقریباً فراموش شده Vine ظاهراً خاطرات ماندگاری را برای ماسک به جا گذاشته است. در توییتر از کاربرانش سوال می کند اگر او باید تاک را برگرداند. بیش از دو سوم موافق هستند.

ماسک توئیتر را تصاحب کرده است، بله دقیقاً چه کسی پول این کار را به او قرض داده است؟ گزارش های جدید نشان می دهد. ایده ماسک مبنی بر اینکه کاربران برای قلاب تأیید آبی روی پلتفرم پرداخت کنند، شامل جزئیات مالی نیز می شود. در اینجا او ظاهراً از برنامه های قبلی منحرف شده است. همچنین اخباری در مورد تعدیل محتوای توییتر وجود دارد که بر کارکنان تأثیر می گذارد.

  • آنها هستند برترین سرمایه گذاران توییتر: زمانی که ماسک میلیاردها دلار را در اختیار گرفت، توانست از جمله به شاهزاده سعودی الولید بن طلال آل سعود، که به دومین سرمایه گذار بزرگ تبدیل شود، تکیه کند. جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی سابق توییتر، بیش از 18 میلیون سهم را انتقال داده است. 375 میلیون دلار از سوی سازمان سرمایه گذاری قطر (منبع بلومبرگ) وجود داشت.
  • تیک تأیید آبی باید 8 دلار در آمریکاماسک می گوید، احتمالاً در مناطق دیگر کمتر است. کاربران پرداخت کننده باید تبلیغات کمتری ببینند. همچنین گفته می‌شود که درآمد «برای پاداش دادن به سازندگان محتوا» برای حمایت از آن استفاده می‌شود برای شکستن “سیستم حاکمیت فعلی”.. بنابراین کاربران پرداخت کننده می توانند پرداخت شوند.
  • نژادپرستی و اطلاعات نادرست پس از تصاحب ماسک افزایش یابد. در حال حاضر، تنها 15 کارمند گفته می شود که مشغول تعدیل محتوا هستند، قبلاً احتمالاً صدها کارمند وجود داشتند. بر اساس تحلیل موسسه تحقیقاتی Network Contagion که توسط بلومبرگ پوشش داده شده است، استفاده از اصطلاحات نژادپرستانه قبلاً افزایش یافته است.

ایلان ماسک: میلیاردر این کار را در اول نوامبر انجام داد. انجام داد

ماسک هالووین را با مادرش در یک مهمانی در هایدی کلوم گذراند. اینم لباسش:

ایلان ماسک کارهای زیادی برای انجام دادن دارد: در ویدیو می توانید پروژه های او را ببینید:

ایلان ماسک: میلیاردر این کار را در 3 نوامبر انجام داد. انجام داد

به عنوان مالک جدید توییتر، روز کاری ایلان ماسک کمی پر شده است. عواقب تصاحب که او برای آن کل 44 میلیارد دلار روی میز قرار داده است، کاربران پلتفرم در حال حاضر اثرات آن را احساس می کنند – و همچنین نیروی کار.

  • ماسک هیئت مدیره توییتر را منحل کرد. بر اساس بیانیه ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) این میلیاردر تنها رهبر این پلتفرم است. پیش از این، 9 مدیر بخشی از هیئت مدیره بودند که به عنوان ترکیبی از هیئت اجرایی و هیئت نظارت، دارای – یا بهتر است بگوییم – عملکرد کنترلی مهمی داشتند.
  • او اکنون در پروفایل توییتر خود را اینگونه توصیف می کند:اپراتور خط تلفن شکایات توییتر“. همچنین یک عکس جدید او به خودش اجازه داد، که ایلان جوان روی آن تلفن دیده می شود.
  • هنوز مشخص نیست که کدام کاربرانی که قبلاً مسدود شده بودند توسط ماسک رفع انسداد خواهند شد. حدس و گمان هایی وجود دارد که آیا ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا ممکن است بازگردد. مسک شوخی می کنداگر توییتر به ازای هر سوالی که درباره ترامپ پرسیده می شود یک دلار به توئیتر پول بدهد، غرق پول می شود.
  • اشتراک توییتر آبی که گفته می شود 19.99 دلار در ماه هزینه دارد، می تواند درآمد بیشتری نیز به همراه داشته باشد. چک تأیید آبی باید بخشی از بسته باشد (منبع: The Verge).

ماسک: آیا واین باید برگردد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

عواقب تصاحب توییتر نه تنها بر مالک جدید الون ماسک تأثیر می گذارد. در حالی که او مستقیماً از کاربران می خواهد که به طرح تأیید 8 دلاری رضایت دهند، وجود دارد خبر بسیار بدتر برای کارگران توییتر. بر اساس گزارش ها، بسیاری از آنها شرکت را ترک می کنند و نیروی کار باقی مانده دیگر اجازه کار در خانه را ندارند.

  • آیا اخراج دسته جمعی وجود دارد؟ بلومبرگ گزارش می دهد که حدود نیمی از کارمندان توییتر پس از تصاحب ماسک باید شرکت را ترک کنند. اخراج ها هنوز به طور رسمی ابلاغ نشده است و فقط روز جمعه به نیروی کار اطلاع رسانی خواهد شد.
  • ایلان ماسک است طرفدار کار از خانه نیستم. آنچه در حال حاضر برای تسلا اعمال می شود باید در توییتر نیز به واقعیت تبدیل شود. بر اساس گزارش ها، کارمندان باقی مانده فقط باید اجازه کار در محل در دفتر را داشته باشند.
  • در همین حال، ماسک از نظریه نعل اسبی در توییتر استفاده می کند. اگر حملاتی به او صورت گیرد “از چپ و راست” وجود دارد، پس آن خواهد بود به گفته ماسک “یک نشانه خوب”.
  • ماسک اکنون دقیقاً همان چیزی است که توییتر در واقع است خود جواب داد. به گفته وی، توییتر به عنوان یک نوع “ابر هوش جمعی و سایبرنتیک” به عنوان مشاهده شود. در عین حال، او هنوز جای پیشرفت را می بیند.

ایلان ماسک: میلیاردر این کار را در 2 نوامبر انجام داد. انجام داد

نمی دانیم که ایلان ماسک روز آرامی داشته است یا نه. شرایط برای کارمندان توییتر متفاوت است. پس از به قدرت رسیدن ماسک، آنها دیگر وارد دفاتر خود نمی شوند. اکنون یک پرونده قضایی در جریان است. همچنین گفته می شود که توییتر برای بدهی های هنگفت ماسک پرداخت می کند.

ایلان ماسک: پرتره ای از رئیس تسلا

ایلان ماسک: میلیاردر این کار را در 4 نوامبر انجام داد. انجام داد