یک مورد ضروری برای PS5: این 11 بازی برای مدت طولانی مورد توجه طرفداران بوده اند



می خواستیم موارد زیر را از شما بدانیم: کدام بازی ها را هنوز در پلی استیشن 5 از دست می دهید؟ هیچ محدودیتی برای تخیل شما وجود نداشت. نتیجه را در مجموعه ای از تصاویر برای شما خلاصه کرده ایم.

PS5: شما این بازی ها را می خواهید

کدام بازی های PS5 باید قطعا همه طرفداران را راضی کند؟ در گالری عکس ما به شما نشان می دهیم 11 بازی رویایی PS5که نباید در کنسول سونی گم شود.

هر ژانر، هر فرنچایز، هر نوع پخش کننده – اگر سونی حتی نیمی از لیست PS5 را همراه با توسعه دهندگان پیاده کند، هیچ چیز مانع بهترین بازی نمی شود. اما در حال حاضر همه ما باید صبور باشیم.

کاربر فیسبوک هانس مایر: «بازی مانند «عزیزم، بچه ها را کوچک کردم»… اما به عنوان یک سرباز. با داستانی باحال و دنیاهای مختلف (جنگل، دریا، صحرا و …)

بنابراین ترکیبی از بازی باگ مایکروسافت Grounded و سربازان پلاستیکی سبز از Army Men؟ بله، خیلی جالب به نظر می رسد.

میکی اور (معاون سردبیر): «می‌دانم که این یک رویا باقی می‌ماند، اما دوست دارم دنیای بازی مارول را ببینم. به عبارت دیگر: همه مجوزها از یک ناشر بزرگ – ترجیحا سونی – جمع آوری می شوند و یک دنیای بازی با کیفیت بالا در طول سال ها ایجاد می شود.

توسعه دهندگان مختلف، ایده های خلاقانه، ژانرهای متعدد، که سپس قبل از پرداختن به رشته روایی بعدی به یک پایانی بزرگ ختم می شود – من آن را اینگونه تصور می کنم. و همه اینها زیر نظر یک نفر کنترل کیفیت دقیقبه طوری که تمام تولیدات در سطح کیفیت بازی های مرد عنکبوتی باشد و چیزی شبیه به انتقام جویان مارول دیگر هرگز تکرار نشود.”

دیوید مایکل کاربر فیس بوک: “یک تیرانداز هاردکور واقعی. مانند شورش: طوفان شن. واقعا برای کنسول ها وجود ندارد. سال‌ها از خودم می‌پرسم چرا هیچ‌کس چنین کاری نمی‌کند.»

تاکتیک، چند نفره، واقع‌گرایی – بله، قطعاً فهرست را تشکیل می‌دهد.

کاربر فیسبوک Boogie Kiba: یک بازی لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان جهان باز، مانند بازی‌های بتمن آرکام فقط در جهان TMNT. TMNT در نهایت به a نیاز دارد بازی بزرگ جهان باز با داستانی باورنکردنی

با فرمول تقریباً خودش تکامل می‌یابد، استودیوی Rocksteady اینطور نیست؟

سردبیر مایکل ساندی: «حداکثر تا PS5، ما به یک بازی نقش‌آفرینی مناسب و مستقل نیاز داریم که دیگر نیازی به اجرای مودها و بازی‌های دیگر نداشته باشد. ما به یک بازی پایه با شخصیت ها، مشاغل، نیازها، ماشین ها و سلاح هایی نیاز داریم که توسعه دهنده پس از آن همراه با جامعه گسترش یابد می توان.

اکنون بهترین زمان برای نشان دادن معنای نسل بعدی است. نه تنها کنسول جدید و گرافیک جدید، بلکه امکانات کاملاً جدید.»

تیمی کلارک کاربر فیس بوک: آنها باید Scarface را برگردانند.

نکته خوبیه چرا فقط توسعه دهنده Rockstar باید بر تاج و تخت گانگستری حکومت کند؟ زمان بازی های گانگستری بیشتر است!

کاربر فیس بوک کاترین الکساندرا شیندلر: یک Dragon Rider MMO که در آن می توانید دهکده ها، پادشاهی ها و غیره را با بازیکنان دیگر بسوزانید و همچنین خودتان آنها را بسازید. اژدهاها عناصر مختلفی خواهند داشت. همچنین باید مدت کوتاهی پس از خروج از تخم آنها را بزرگ کنید. سگ جنگی حماسی با اژدها و شمشیر، کمان و جادو. خیلی وقته که آرزوی همچین چیزی رو داشتی! اما احتمالا هرگز نخواهد آمد.»

کاربر فیسبوک کرون SK: “یک بازی جهان باز منطقی Yu-Gi-Oh بر اساس قوانین Battle City یا سری اول.”

مایک اسکوبل کاربر فیس بوک: «بازسازی Yu-Gi-Oh: Forbidden Memories! با قوانین دقیق و نه این موارد جدید.»

خلاصه می‌کنیم: PS5 قطعاً به یک Yu-Gi-Oh جدید نیاز دارد! جزئیات را بعداً روشن خواهیم کرد.

کاربر فیسبوک آندره گروبنر: «یک بازی RPG در وستروس با تمام زنگ‌ها و سوت‌ها. اگر قسمت اول در زمان آهنگ یخ و آتش و قسمت دوم به عنوان ماقبل تاریخ (…) تا شورش رابرت تنظیم می شد عالی بود. من فکر می‌کنم برای قسمت اول قطعاً باید روی PS5 امکان‌پذیر باشد و این یک رویای مطلق خواهد بود.»

ویرایشگر Achim Trucks: Assassin’s Creed: World War II – The Hydra Menace (متاسفانه این فقط رویای من است). کراس اوور Wolfenstein با Evil-BJ Blaskovic نیز ممکن است.

جسورانه اما جالب اما اگر به هر حال یوبی‌سافت رو به اتمام است، یک سناریوی غیرمعمول مدرن واقعاً می‌تواند هوای تازه را به ارمغان بیاورد.

ساندرا هاوسلر کاربر فیسبوک: «بازسازی بحران دینو».

پس از اینکه توسعه دهنده Capcom قبلاً قطعات خوب/کلاسیک Resident Evil را بازسازی کرده است، احیای شکار معروف Dino در PS5 نباید از دست برود.

ما همچنان کنجکاو هستیم که ببینیم کدام بازی برای PS5 منتشر خواهد شد. اگر فقط نیمی از بازی های لیست شده اجرا شوند، فقط می تواند کامل باشد.



منبع