من دیگر آن اشتباه را مرتکب نمی شوم

در حالی که تقریباً همه در آلمان کلمه نیروگاه بالکن را شنیده اند و تا حدودی می دانند که در مورد چیست، چند سال پیش اینطور نبود. در آن زمان همه چیز هنوز تحت “PV چریکی” بود. به ندرت کسی سیستم خود را ثبت کرده است، زیرا اپراتورهای شبکه موانع زیادی بر سر راه مردم قرار داده اند. این را خودم زمانی تجربه کردم که … می خواستم یک نیروگاه برق بالکن را به عنوان اولین نیروگاه در شهر خود ثبت کنم. نتیجه تماس‌های تلفنی، بحث‌ها و زمان‌های طولانی انتظار بود. اما در مقطعی کار کرد.

در ژوئن 2021 یک نیروگاه بالکن خریدم. من این را نسبتا ساده لوحانه سفارش دادم. منظومه خورشیدی بزرگ برای آپارتمان من در یک ساختمان آپارتمان مطرح نبود، بنابراین تصمیم گرفتم یک سیستم خورشیدی کوچک با ساختار مرتفع برای تراس یوما انتخاب کنم. در آن زمان، تبلیغات در مورد نیروگاه های بالکن مانند امروز نبود. حالا من سیستمم را فروختم و به شما می گویم چه اشتباهاتی را نباید انجام دهید.

عملکرد برتر برای من آنقدرها مهم نیست، مهم است قدرت اضافی بدست آمده در روزهای ابری. سلول های خورشیدی بزرگتر و قدرتمندتر انرژی بسیار بیشتری را به ارمغان می آورند.

این چیزی است که باید در مورد نیروگاه های بالکن بدانید:

نکته من برای خرید نیروگاه بالکن

امروز مشکل دیگر شناخته شده نیست. اساسا هر اپراتور شبکه دارای فرم های آماده برای ثبت نام است یک سیستم خورشیدی آماده برای استفاده ظرف چند روز کنتور برق عوض می شود و راه اندازی می شود. در این میان، من به ساخت نیروگاه های بالکن بی شماری کمک کرده ام و خوشحالم که اکنون اینقدر نرم کار می کند. اما من از ساده لوحی خود در آن زمان پشیمان هستم. به همین دلیل نیروگاه بالکن خود را فروختم.

نیروگاه بالکن بعد از 2 سال فروخته شد

بنابراین اگر شما یک نیروگاه بالکن خریداری می کنید، پس یکی را با حداکثر قدرت ممکن دریافت کنید. اگر می خواهید آن را در یک سوله باغ بسازید یا آن را در جایی آویزان کنید، نباید از دو متر مربع فضا برای هر ماژول تجاوز کنید. اگر تراس بزرگی دارید، می توانید ماژول های بزرگتر با ارتفاع روی زمین را نیز انتخاب کنید. در نهایت انرژی زیادی را در ماه های تابستان به شما هدیه می دهید. اما به خصوص در روزهای ابری بیشتر از آن بهره خواهید برد. فقط زیاد هزینه نکنید. من بیش از 650 یورو برای یک نیروگاه بالکن با تمام لوازم جانبی خرج نمی کنم. من در حال حاضر فقط بیش از 100 یورو در سال در هزینه برق با آن صرفه جویی می کنم.



منبع خوشبختانه یکی شناخته شده می خواستم یک نیروگاه بالکن با ارتفاع. من مدلمو بهش فروختم بنابراین من یک نیروگاه بالکن جدید سفارش دادم. مدل 800 وات Netto که دارای اینورتر است که می تواند تا 800 وات ارتقا یابد. اگر محدودیت 600 وات برداشته شود، می توانم توان بیشتری را بیرون بکشم.

حالا ممکن است فکر کنید: یک دقیقه صبر کنید، اما شما هم همین اشتباه را می کنید. حداکثر 800 وات با اینورتر 800 وات. بله درسته. اما مجموعه 820 وات در آن زمان موجود نبود و سلول های خورشیدی نباید بیش از دو متر مربع اندازه داشته باشند، در غیر این صورت نمی توانم آنها را قطع کنم. اکنون نیروگاه های بالکن با 1080 وات وجود دارد. اما آنها فقط می توانند روی زمین بایستند. و در اینجا من سازش خوبی انجام می دهم که به من امکان می دهد از حداکثر عملکرد به خوبی استفاده کنم. اگر قوانین در نقطه ای تغییر کند، می توانم دوباره تغییر دهم.

من در حال حاضر یک نیروگاه بالکن با دو سلول خورشیدی دارم که هر کدام 300 وات تولید می کنند. این به من حداکثر 600 وات می دهد. اینورتر 600 وات تولید می کند. اخیراً توانستم نیروگاه بالکن خود را با نیروگاه همسایه خود مقایسه کنم. او یک مدل 820 وات دارد. در نتیجه انرژی بسیار بیشتری تولید می کند. من هم دقیقا همین را می خواستم. از آنجایی که من در دفتر خانه کار می کنم و می توانم به خوبی از انرژی استفاده کنم، تصمیم گرفته شد. باید نیروگاه بالکن قوی تری باشد.