مسدود کردن هنرمندان و گروه‌های موسیقی از پخش

مجوز:نرم افزار رایگان

در ایستگاه‌های رادیویی Spotify، میکس‌تپ‌ها و لیست‌های پخش سایر کاربران، یک هنرمند همیشه می‌تواند مخفیانه چیزی را که شما مطلقاً دوست ندارید – صرف نظر از اینکه این به دلایل سلیقه‌ای، سیاسی یا دلایل دیگر باشد، وارد کند. خوشبختانه، از ابتدای سال 2019، Spotify قابلیتی را ارائه کرده است که به شما امکان می دهد هر نوازنده ای را مسدود کنید. این تابع فقط یک استثنا برای ویژگی ها است.

در اینجا نحوه عملکرد مسدود کردن اعمال خاص آمده است:

  1. را باز می کند برنامه Spotify در گوشی هوشمند شما
  2. روی این زیر ضربه بزنید نماد ذره بین (جستجو)، آنی را که می خواهید بدهید نام نوازندگان یا گروه و روی هنرمند ضربه بزنید.
    همچنین می‌توانید در هر فهرست پخش یا در نمای پخش، روی آن کلیک کنید نماد منو (⋮) و سپس بالا روی «نمایش هنرمند» ضربه بزنید..
  3. وقتی به صفحه هنرمند رسیدید، روی آن ضربه بزنید نماد منو (⋮) در بالا سمت چپ در کنار دکمه “دنبال کردن”.
    گروه نوازنده Spotify را قفل کنید
    منبع تصویر: GIGA
  4. اینجاست که گزینه ظاهر می شود “این هنرمند را بازی نکن”، این را انتخاب کنید.
  5. هنرمند مربوطه هم اکنون در دسترس است پخش در Spotify مسدود شده است.

هنگامی که گوش دادن توسط گروه نامناسب یا هنرمندی که دوست ندارید قطع شود، می تواند آزاردهنده باشد. برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توانید هنرمندان فردی را در Spotify مسدود کنید تا مزاحم مهمانی، سفر قطار یا خرید انبوه هفتگی شما نشوند.

بستر، زمینه:ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز، ویندوز 10

نسخه:1.2.6

اگر می‌خواهید این فرآیند را لغو کنید، باید دوباره همانطور که در بالا توضیح داده شد ادامه دهید. به جای “این هنرمند را بازی نکن” به شما این گزینه داده می شود “دوباره این هنرمند را بازی کن” نمایش داده می شود که با آن می توانید قفل را بردارید.

پخش نشدن گروه موسیقی Spotify مسدود شد
منبع تصویر: GIGA
زبان ها:آلمانی

قفل تمام روش های پخش Spotify را تحت تأثیر قرار می دهد. هنرمندان مسدود شده نه تنها در لیست‌های پخش، نمودارها، ایستگاه‌های رادیویی و لیست‌های پخش مسدود می‌شوند، بلکه زمانی که آهنگی را به‌طور فعال توسط هنرمند انتخاب می‌کنید نیز مسدود می‌شوند. بنابراین اگر یک مهمان سعی کند طعمی به مهمانی شما اضافه کند، از تلاش برای پخش یا قرار دادن آهنگی توسط هنرمند منفور منع می شود.