ژنراتور خورشیدی جدید بسیار سریع شارژ می شود و پنل خورشیدی ویژه ای را ارائه می دهد

اگر بخواهید ژنراتور خورشیدی را در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ کنید، بر اساس قیمت ها، می توانید متوجه شوید که پانل های خورشیدی به ویژه گران هستند. شما باید به دقت فکر کنید که آیا به آن نیاز دارید یا اینکه ترجیح می دهید باتری بزرگتری را که Jackery نیز ارائه می دهد استفاده کنید (به جکری نگاهی بیندازید).

به عنوان بخشی از IFA 2022، جکری ژنراتور خورشیدی 1000 Pro را ارائه کرد، مدل جدیدی که می‌تواند به سرعت با کابل یا با انرژی خورشیدی شارژ شود. تو می توانی باتری 1002 وات ساعتی را می توان در 1.8 ساعت از سوکت شارژ کرد. در عین حال، اگر چهار پنل خورشیدی 200 واتی قابل اتصال را به درستی با خورشید هماهنگ کنید، کار می کند. به طور معمول، شارژ خورشیدی زمان زیادی می برد. در اینجا زمان بارگذاری به حداقل کاهش یافته است.

این ویدیو ژنراتور خورشیدی جدید Jackery را ارائه می دهد:

پنل خورشیدی دو طرفه با توان خروجی 80 وات که کارایی بیشتری دارد نیز در این محدوده کاملاً جدید است. به منظور. واسه اینکه. برای اینکه انرژی می تواند از هر دو طرف تولید شود. البته، فقط سمت اصلی به سمت خورشید در یک راستا قرار دارد، اما به عنوان مثال، پشت می تواند بازتاب ها را جذب کند و در نتیجه انرژی اضافی تولید کند که در غیر این صورت از بین می رود. پنل خورشیدی جدید هر کدام ۲۴۹ یورو قیمت دارد (آن را در Jackery ببینید).



منبع ژنراتور خورشیدی جدید Jackery دارای دو اتصال Schuko است که می توانید 1000 وات دریافت کنید. همچنین برای مدت کوتاهی مقدار بیشتری در آن وجود دارد، به عنوان مثال اگر به طور خلاصه یک کتری را با قدرت بیشتر وصل کنید. پورت های USB نیز وجود دارد که گوشی های هوشمند و تبلت ها را تا 100 وات به سرعت شارژ می کند. BMS (سیستم مدیریت باتری) نه تنها تضمین می کند که باتری در هنگام شارژ کنترل می شود، بلکه از دستگاه های متصل محافظت می کند.

پنل خورشیدی دو طرفه جدید معرفی شد

پنل خورشیدی Jackery SolarSaga 80W بسیار قوی است. (منبع تصویر: Jackery)

ژنراتورهای خورشیدی در حال حاضر بسیار مد روز هستند. مردم خواهان امنیت هستند تا بتوانند در مواقع اضطراری برق تولید کنند. در چنین حالتی، یک ژنراتور خورشیدی با باتری یکپارچه و پنل خورشیدی قابل اتصال دقیقاً انتخاب مناسبی است. با ژنراتور خورشیدی Jackery 1000 Pro، اکنون مدل جدیدی معرفی شده است که دارای تعدادی ویژگی خاص است. پنل های خورشیدی جدید نیز وجود دارد.

ژنراتور خورشیدی Jackery 1000 Pro ارائه شد

ژنراتور خورشیدی Jackery 1000 Pro با پنل های خورشیدی جدید معرفی شد

شما می توانید جدید یک ژنراتور خورشیدی را از Jackery به صورت تکی یا در مجموعه های مختلف خریداری کنید: