تماشای فیلم با قیمت مقرون به صرفه – شامل نوشیدنی

در زمان تورم افسارگسیخته و افزایش سرسام‌آور قیمت‌های انرژی، بلیت ۹ یورویی CinemaxX باید برای بسیاری از مصرف‌کنندگان پیشنهادی خوشایند باشد تا تا پایان آبان ماه با قیمتی ارزان به سینما بروند. سپس تعدادی نیز وجود دارد از بلاک باسترهای درجه یک شگفت زده شوید. مهمتر از همه، احتمالاً نوار مارول “Black Panther: Wakanda Forever” (ویدئوی بالا) که با کار دشواری روبرو است که مرگ بازیگر اصلی Chadwick Boseman را وارد داستان کند.



منبع ما بحث در مورد بلیط 9 یورو را به عنوان فرصتی برای ایجاد فضایی برای تجربیات و استراحت از زندگی روزمره با یک پیشنهاد بسیار جذاب در نظر گرفتیم. چون سینما برای همه است! با این حال، برخلاف نسخه قبلی ما، بلیت CinemaxX 9 یورویی تنها بلیطی است که می توانید از آن نهایت لذت را ببرید.

چند تا تماشاگران سینما باید جزئیات را بدانند:

  • بلیط 9 یورویی CinemaxX موجود است فقط برای خرید آنلاین و فقط در ماه سپتامبر موجود است.
  • بعد از خرید بلیط 9 یورویی را می توان تا پایان نوامبر دریافت کرد.
  • کوپن سینما است قابل بازخرید برای یک فیلم دو بعدی در همه دسته‌های بلیط (به استثنای صندلی‌های VIP یا ممتاز). خدمات ویژه ای مانند فیلم های سه بعدی با هزینه اضافی امکان پذیر است.
هر کجا که نگاه کنی همه چیز گران تر می شود. موج بی‌سابقه‌ای از افزایش قیمت‌ها در سراسر کشور در حال وقوع است. اتفاقی که برای مصرف کنندگان در سوپرمارکت پدیده جدیدی است، سالهاست که در سینما رایج بوده است. سینما رفتن دیگر معامله نیست. از جمله نوشیدنی ها و تنقلات، بسته به فیلم، شما خوشحال خواهید شد که 30 یورو از دست بدهید – البته به ازای هر بلیط. CinemaxX نشان می دهد که چگونه می توان آن را بسیار ارزان تر انجام داد.

بلیط 9 یورویی در سینما تمدید می شود: CinemaxX کوپن های سینمای ارزان قیمت ارائه می دهد

در ماه سپتامبر، بلیط 9 یورویی تمدید خواهد شد – حداقل در CinemaxX (منبع تصویر: CinemaxX Holdings GmbH)
بلیط 9 یورویی در حال تمدید است – حداقل از طریق مسیرهای انحرافی. در حالی که سیاستمداران هنوز در تلاش برای یافتن جانشین هستند، یک اپراتور سینما دست به کار شده و بلیط سینما را با تخفیف به همان قیمت ارائه می دهد. و از همه بهتر: یک نوشیدنی 0.5 لیتری قبلاً گنجانده شده است. ما جزئیات تبلیغات ویژه را داریم.

در آنجا، بلیط محبوب 9 یورویی تمدید می شود – اما نه در اتوبوس و قطار، بلکه در سینما. در دوره تبلیغات در سپتامبر تماشاگران سینما می توانند بلیط تخفیف دار را خریداری کنند. برای 9 یورو، این شامل یک نوشابه 0.5 لیتری علاوه بر کوپن سینما است.

به کمپین بلیط 9 یورویی در CinemaxX

Black Panther: Wakanda Forever – تیزر تریلر آلمانی

فیلم های پرفروش شما را به سینما می کشاند