اگر آیفون دارید، آمازون ترموستات های رادیاتور عالی را ارزان تر می فروشد

بررسی ها در آمازون عالی هستند. بیش از 1700 رتبه بندی با 4.4 از 5 ستاره وجود دارد (به آمازون نگاه کنید). اکثر خریداران راضی هستند زیرا راه حل راحت تر از سایر تولید کنندگان کار می کند. اگر iPhone و Apple HomeKit ندارید، من راه حل IP Homematic را توصیه می کنم (به آمازون نگاه کنید). در آنجا پل در مجموعه گنجانده شده است.



منبع

زمستان پیش رو یک چالش واقعی برای آلمان خواهد بود، زیرا هر یک از ما باید در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم. به ویژه، کسانی که با گاز گرم می کنند، ناگزیر باید اطمینان حاصل کنند که مصرف کاهش می یابد تا صورت حساب بعدی به فاجعه تبدیل نشود. ترموستات های هوشمند رادیاتور دقیقاً برای این کار هستند. در آمازون در حال حاضر مقداری ارزان تر برای کاربران اپل وجود دارد.

آمازون Eve Thermo را در بسته 4 تایی ارزان تر به فروش می رساند

Eve Thermo مجموعه 4 عددی – ترموستات هوشمند رادیاتور با نمایشگر LED، کنترل اتوماتیک دما

ترموستات های هوشمند رادیاتور یک راه بسیار خوب و آسان برای صرفه جویی در مصرف گاز هستند. من در یک سال 500 یورو پس انداز کردم زیرا گرمایش را با زندگی روزمره خود تطبیق دادم. شما هم دقیقا می توانید این کار را انجام دهید. در آمازون، ترموستات های رادیاتور Eve Thermo در داخل آن وجود دارد بسته 4 عددی فقط 226.99 یورو (مشاهده در آمازون). به طور معمول شما باید 70 یورو برای هر قطعه بپردازید. شما در یک مجموعه می آیید پس مقدار زیادی صرفه جویی کنید.

Eve Thermo مجموعه 4 عددی - ترموستات هوشمند رادیاتور با نمایشگر LED، کنترل اتوماتیک دما

نکته خاص در مورد Eve Thermo این است که شما نیازی به پل ندارید. این معمولاً به عنوان یک اتصال دهنده استفاده می شود. همه چیز اجرا می شود از طریق Apple HomeKit بدون انحراف از طریق ابر سوم، ثبت نام اضافی یا چیزهای دیگری که از بسیاری از ارائه دهندگان دیگر می دانید. بنابراین محافظت از داده ها به طور خودکار مورد توجه قرار می گیرد، زیرا اپل نیز به آن اهمیت زیادی می دهد.

با یک نیروگاه بالکن می توانید هزینه های برق را کاهش دهید:

ترموستات های رادیاتور Eve Thermo برای چه کاری مناسب هستند؟

اگر به دنبال راه حلی هستید که به طور کامل بدون پل اضافی و سرویس اضافی کار کند، Eve Thermo انتخاب خوبی است. برای اینکه بتوانید ترموستات های رادیاتور را از طریق Apple HomeKit تنظیم و کنترل کنید، فقط باید یک محصول اپل داشته باشید. یک آیفون برای این کار عالی است، زیرا به این ترتیب می توانید گرمایش را از هر جایی کنترل کنید و تنظیمات را انجام دهید. اما آی‌پد به‌عنوان یک کنترل‌کننده خانه هوشمند نیز ایده‌آل است. از آنجایی که همه چیز مستقیماً در سیستم عامل ادغام شده است، استفاده از آن بسیار آسان است و می توانید از سیری نیز برای این کار استفاده کنید.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 09/01/2022 ساعت 11:40 صبح