پرفروش ترین در آمازون: تلویزیون 50 اینچی با قیمت مقرون به صرفه

آیا در حال حاضر به دنبال تلویزیونی مقرون به صرفه هستید که بیش از حد بزرگ نباشد؟ سپس باید آمازون را بررسی کنید. Hisense 50A6GG در حال حاضر در آنجا با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رسد. ما جزئیات را برای شما داریم.

آمازون: تلویزیون های هایسنس با قیمت مقرون به صرفه

مشتریان آمازون راضی هستند و به دستگاه 4.4 از 5 ستاره می دهند. که مورد ستایش قرار خواهد گرفت تصویر خوب به همان خوبی راه اندازی آسان. فقط صدا باید کمی نازک به نظر برسد و انتخاب برنامه باید نسبتاً محدود باشد. در اینجا می‌توانید با یک نوار صوتی و یک استیک پخش، مانند Fire TV Stick، ارزان‌تر ارتقا دهید. بنابراین اگر نمی‌خواهید برای یک تلویزیون OLED 120 هرتزی پول کمی خرج کنید، در مجموع یک تلویزیون عالی با قیمت مقرون به صرفه در اینجا دریافت می‌کنید.

به جای 299.99 یورو: تلویزیون 4K با عملکردهای تلویزیون هوشمند، HDR، Dolby Vision، تیونر سه گانه، WLAN، بلوتوث، الکسا و DTS Virtual X.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع به جای 379 یورو: تلویزیون 4K با عملکردهای تلویزیون هوشمند، HDR، Dolby Vision، تیونر سه گانه، WLAN، بلوتوث، الکسا و DTS Virtual X.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/01/16 ساعت 2:44 بعد از ظهر

با Hisense 50A6GG شما یک تلویزیون مجهز با قیمت بسیار منصفانه دریافت می کنید. صفحه نمایش 50 اینچی با HDR تصویر فوق العاده ای ایجاد می کند که روشنایی بالایی نیز دارد. فقط نرخ تجدید گنجانده شده است 60 هرتز در ارتباط با HDMI 2.0 بهترین فناوری موجود نیست، اما برای اکثر موارد استفاده کاملاً کافی است.

آمازون با Hisense 50A6GG در حال حاضر تلویزیونی با تجهیزات گسترده برای کاربران محدود دارد. 329 یورو برای گرفتن (به پیشنهاد در آمازون مراجعه کنید). قیمت این دستگاه به طور معمول 379 یورو است. هیچ هزینه حمل و نقلی دریافت نخواهد شد. اگر نمی‌خواهید ارزان‌ترین تلویزیون بی‌نام را بخرید، اما همچنین نمی‌خواهید یک تلویزیون OLED گران قیمت بخرید، این مدل از هایسنس برای شما مناسب است.

Hisense 50A6GG (50 اینچ)

Hisense 43A6GG (43 اینچ)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/01/16 ساعت 2:33 بعد از ظهر

تلویزیون 50 اینچی هایسنس چه چیزی را به شما پیشنهاد می کند؟

Hisense 50A6GG (50 اینچ)

آیا دستگاه با 43 اینچ برای شما کافی است؟ سپس می توانید با 60 یورو کمتر به آمازون نیز ضربه بزنید:

Hisense 43A6GG (43 اینچ)

در غیر این صورت، با Hisense 50A6GG هر آنچه را که از یک تلویزیون هوشمند مدرن انتظار دارید به دست می آورید. دستگاه دارای قدرتی است چهار هسته ایپردازنده یکپارچه، VIDAA U5 درایوها به عنوان یک سیستم عامل با تلویزیون، امکان فراخوانی خدمات پخش شناخته شده وجود دارد و به لطف تیونر سه گانه یکپارچه، می توان فرمت های تلویزیون کلاسیک را نیز دریافت کرد.