سوپرمن و لویس – فصل 3: تاریخ، تریلر و اخبار

بنابراین پخش کننده مجبور شد به سرعت جایگزینی پیدا کند که عادات تماشا را کاملاً مختل نکند. او آن را با مایکل بیشاپ، که ممکن است از فیلم‌هایی مانند «Shelter» یا «Spin – Find Your Beat» بشناسید، پیدا کرد.

بنابراین در حالی که می‌توانید منتظر قهرمان‌های جدید باشید، باید با یک شخصیت اصلی خداحافظی کنید: جاناتان کنت (پسر بدون ابرقدرت‌ها) قبلاً توسط جردن الزاس بازی شده بود. با این حال او اعلام کرد که به دلایل شخصی دیگر نمی تواند این نقش را ایفا کند.

متأسفانه، تاریخ شروع فصل 3 در CW هیچ نشانی از زمان عرضه آن به ما نمی دهد. متأسفانه همیشه بین اولین پخش و تاریخ پخش آلمان فاصله زمانی زیادی وجود داشته است. بنابراین ممکن است تا اواخر سال 2023 نتوانیم منتظر دنباله آن باشیم.

تریلر فصل سوم Superman & Lois

همچنین می‌توانید او را در آخرین تریلر فصل سوم Superman & Lois ببینید:

بازیگر Lois Bitsie Tulloch (“Grimm”) یکی از اولین کسانی بود که تریلر را به اشتراک گذاشت و دوباره تاریخ شروع فصل سوم سوپرمن و لویس را فاش کرد: اولین پخش فصل در کانال ایالات متحده “The CW” در 14 مارس خواهد بود.

فصل 3 Superman & Lois چه زمانی به آلمان می آید؟

در حال حاضر فقط می توانید دو فصل اول Superman & Lois را با اشتراک Joyn Premium تماشا کنید یا آنها را از ارائه دهندگانی مانند آمازون، اپل یا یوتیوب خریداری کنید.

انتظار بین فصل‌های سریال می‌تواند طاقت‌فرسا باشد، و وقتی هنوز همگام‌سازی برای انجام دادن وجود داشته باشد، بدتر از آن می‌شود. برای فصل 3 “Superman & Lois” اکنون تاریخ پخش و یک تریلر وجود دارد که می خواهیم به شما نشان دهیم. علاوه بر این، شما باید به یک چهره جدید عادت کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

نسخه:1.0

سپس احتمالاً فقط در “Pro7 Fun” از طریق Joyn دیده می شود، قبل از اینکه ممکن است به تلویزیون رایگان در Kabel 1 بیاید.

در فصل 3 چه انتظاری دارید؟

هر کسی که “آیه پیکان” را موازی با سوپرمن و لوئیس دنبال کرده باشد، با معروف ترین حریف سوپرمن در آنجا روبرو شده است – لکس لوتور. چگونه “آن هشتگ نشان می دهداعلام کرد که در فصل 3 Superman & Lois حضور خواهد داشت.