کجای سریال را در جریان می بینید؟

فیلم ها و سریال های مبتنی بر بازی های ویدیویی از بهترین شهرت برخوردار نیستند. دلایل معمولی برای شکست آنها در اینجا نشان داده شده است:

اطلاعات

در آلمان، “The Last of Us” – طبق معمول برای محتوای HBO – به طور انحصاری در استریم Sky و WOW در دسترس است. برای اینکه بتوانید سریال را ببینید، یا به اشتراک “سریال” از WOW یا بسته استاندارد “Entertainment Plus” از Sky Q نیاز دارید.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

چگونه فیلم و سریال تماشا می کنید؟

The Last of Us – تریلر آلمانی

“آخرین ما” – کجای جریان؟

نقش جوئل را پدرو پاسکال، بازیگر فیلم Mandalorian و Game of Thrones بازی خواهد کرد. بلا رمزی، بازیگر نقش الی، با نام لیانا مورمونت، بانوی جوان جزیره خرس، از بازی تاج و تخت نیز شناخته می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع با «آخرین ما» یکی از موردانتظارترین اقتباس‌های بازی ویدیویی در قالب سریال آغاز می‌شود. در اینجا می توانید دریابید که کجا می توانید ماجراهای جوئل و الی را در جریان تماشا کنید.

خدمات پخش جریانی در یک نگاه
قسمت فعلی همیشه یک روز پس از پخش ایالات متحده از HBO در آلمان در دسترس است.

اگر بعد از این سری به شما الهام می‌شود که بازی را دوباره شروع کنید، جالب‌ترین تخم‌مرغ‌های عید پاک قسمت دوم را در اینجا پیدا خواهید کرد که می‌توانید مراقب آن‌ها نیز باشید:

تاریخ ها (لیست قسمت ها)

قسمت عنوان ملاقات
1 وقتی در تاریکی گم شدی
2 مبتلا شده
3 TBA
4 TBA
5 TBA
6 TBA
7 TBA
8 TBA
9 TBA
دنیایی که ما می شناسیم پس از یک بیماری همه گیر قارچی وحشتناک غیرقابل تشخیص شده است. 20 سال پس از سقوط تمدن مدرن، مردم در گروه‌های کوچک و بزرگ دور هم جمع می‌شوند یا سعی می‌کنند به‌گونه‌ای به‌عنوان تنهایی زنده بمانند.

جوئل میلر تنها دختر و همسرش را از دست داده است. در آمریکای شمالی پسا آخرالزمانی، او سعی می کند به عنوان یک قاچاقچی زندگی خود را تامین کند. همه چیز زمانی تغییر می کند که او و شریک زندگی اش ترزا «تس» سرووپولوس (آنا تورو) در یک ماموریت با الی ویلیامز 14 ساله دور هم جمع می شوند.