واتس اپ قبل از روزهای سخت: قانون جدید اتحادیه اروپا مسنجر را تهدید می کند

پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا قانون موسوم به بازارهای دیجیتال را تصویب کرد پیام‌رسان‌هایی مانند واتس‌اپ موظف هستند که به روی دیگران باز شوند (منبع: ZDF). به زبان ساده به این معناست: در آینده نیز کاربران Threema، Signal یا سایر پیام رسان ها می توانند برای کاربران واتس اپ پیام ارسال کنند.

واتس اپ در میان پیام رسان ها بهترین سگ است – حداقل در حال حاضر. زیرا یک قانون جدید اتحادیه اروپا می تواند عواقب ناخوشایندی برای شماره 1 داشته باشد. از سوی دیگر، به کاربران گوشی های هوشمند آزادی انتخاب بیشتری می دهد، زیرا خداحافظی با WhatsApp دیگر به معنای سکوت رادیویی در آینده نخواهد بود.

برای اولین بار، کاربران حق انتخاب واقعی دارند که از کدام پیام رسان استفاده کنند. پاتریک بریر، عضو پارلمان اروپا درباره قانون جدید اظهار داشت: پیام‌رسان‌های جایگزین این شانس را دارند که با سگ برتر واتس‌اپ رقابت کنند.

مجوز:نرم افزار رایگان

با این وجود: در آینده، تغییر پیام رسان بسیار آسان تر خواهد بود، زیرا الف خداحافظی WhatsApp دیگر مترادف با سکوت رادیویی برای خانواده و دوستان نیست. سپس واتس اپ باید با عملکردهای جدید متقاعد شود و دیگر نمی تواند به اثر قفل تکیه کند.



منبع