این صحنه در بازسازی شما را به گریه می اندازد

اما با خیال راحت خودتان آن را بررسی کنید تا آمادگی کوچکی برای آنچه در آینده نزدیک در انتظار ماست.

اما جوئل مانع می شود و روشن می کند که آنها راه خود را از اینجا ادامه خواهند داد.

شما قبلاً می توانید آن را در اولین تریلر ببینید. در ویدیو می توانید ببینید که بازسازی تا چه حد است که ویژگی های صورت و حرکات بدن را واقعی تر به تصویر می کشد – و این یک امتیاز بزرگ با توجه به صحنه مزرعه است.

اما فقط آنچه گفته می شود نیست، بلکه ژست نیز هست. صحنه خیلی فیزیکی نیست، اما در نقطه ای که الی به جوئل می گوید که جز او کسی را ندارد، او را با قدرت به عقب هل می دهد. و در واقع این اصلاً در فیلمنامه نبود، بود صرفا بداهه اما این تفاوت های ظریف است که فکر می کنم این صحنه را از دیگران متمایز می کند.

“همه کسانی که به آنها اهمیت می دادم یا مردند یا فرار کردند – لعنت به همه جز تو!

و دقیقاً به همین دلیل است که من مطمئن هستم که احساسات بیشتری در بازسازی وجود خواهد داشت. در حالی که هیچ کات سین جدیدی برای راه اندازی مجدد ضبط نشده است – Naughty Dog از این نظر به نسخه اصلی وفادار می ماند – توسعه دهنده پیش از موعد توضیح داد که The Last of Us Part 1 باید به دلیل فناوری مدرن به روز شود. حتی نزدیک تر به اجراهای اصلی نزدیک می شود.

برخلاف جوئل، الی از این لحظه استفاده می کند تا با او باز شود. او توضیح می دهد که مردم را نیز از دست داده است.

در ویدیوی یوتیوب زیر که در کانال گذاشته شده است استراتژیست منتشر شد، بازی واقعی دو بازیگر تروی بیکر و اشلی جانسون را مشاهده می کنید.

بازسازی نزدیک تر می شود و من گریه می کنم

جوئل وارد اتاق می شود و به الی می گوید که برود. با این حال، او امتناع می کند و با جوئل روبرو می شود: «اعتراف کن که مدام می خواستی از شر من خلاص شوی!» در جستجوی بهانه، اوضاع بدتر می شود. الی سعی می کند به او بفهماند که نمی تواند آلوده شود و می تواند از خود مراقبت کند، اما جوئل اصرار دارد که او با تامی ایمن تر است. و سپس کلمات سقوط می کنند:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/09/2022 08:07

چرا این صحنه از The Last of Us ذهن من را به خود مشغول می کند

اولین کاری که باید بعد از مقدمه The Last of Us انجام می دادم این بود که کنترلر را زمین بگذارم و اشک های صورتم را پاک کنم. من از مرگ شخصیتی که به تازگی با او آشنا شدم بسیار ناراحت شدم. اما صحنه کاملا متفاوتی وجود دارد که من در بازسازی از آن می ترسم زیرا حتی احساسی تر است: صحنه مزرعه ای که در آن الی با جوئل درباره دختر مرده اش روبرو می شود. چرا نسخه اصلی اینقدر احساسی است و چرا در بازسازی خشن تر است – این چیزی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

آخرین ما

این اولین بار در بازی است که جوئل مستقیماً با ضرر خود روبرو خواهد شد. و به سختی می توان دید که او چقدر به گذشته وابسته است و صحبت کردن در مورد آن چقدر برایش دشوار است.

تفسیری از Sanel Rihic.

جوئل و الی: صحنه مزرعه در آتش است

فصل پاييز. الی پس از شنیدن تصمیم جوئل برای تحویل دادن الی به برادرش تامی فرار می کند. در نهایت او با او در یک مزرعه متروکه می شود و سپس این اتفاق می افتد. یکی از احساسی ترین صحنه های یک بازی ویدیویی که به طرز خارق العاده ای نوشته شده و حتی بهتر عمل کرده است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تریلر The Last of Us – Remake

جوئل هشدار می دهد: «الی، تو داری اینجا حرکت می کنی روی یخ لعنتی نازک!

انتظار می‌رود The Last of Us Part 1 در تاریخ 2 سپتامبر 2022 برای پلی‌استیشن 5 منتشر شود. نسخه رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد.

در کانال یوتیوب کلوئی لی آیا می توانید دوباره صحنه را ببینید؟ اما هشدار دهید: اکنون نیز مانند آن زمان بسیار دلخراش و دراماتیک است.

The Last of Us قسمت اول [PlayStation 5]

“میدانی، من او نیستمکه الی به سارا دختر مرده جوئل اشاره می کند.

The Last of Us قسمت اول [PlayStation 5]

این صحنه نه تنها با دیالوگ های خوب نوشته شده، بلکه در بازیگران آن تروی بیکر و اشلی جانسون نیز رشد می کند. اجرای شما صحنه را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل می کند. اگرچه The Last of Us لحظات قوی زیادی دارد، اما همینطور است کلمات و احساسات، که با صدای خود حمل می کنند که این صحنه را برای من منحصر به فرد می کند.