بسیاری از گوشی‌های هوشمند به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید را دریافت می‌کنند

هنگامی که توپ به حرکت درآمده است، هیچ مانعی برای آن وجود ندارد. این امر در مورد به روز رسانی نرم افزار سامسونگ نیز صدق می کند. گلکسی A32 در حال حاضر اولین تلفن همراهی است که با نرم افزار جدید عرضه می شود، اما این بسیاری از مدل های دیگر به زودی دنبال خواهند شد. با این حال، خوشحال کننده است که می بینیم سامسونگ همیشه با مدل های جدید که هزینه زیادی دارند شروع نمی کند، بلکه برای تغییر نیز با طبقه متوسط ​​​​که حتی گسترده تر است شروع می کند. با این وجود، گوشی های هوشمندی مانند گلکسی اس 22 نیز البته در روزهای آینده با آن عرضه خواهند شد.



منبع

Samsung Galaxy A53 5G و A33 5G: برجسته ارائه شده است

دیگر گوشی های هوشمند سامسونگ به زودی عرضه خواهند شد

ماه جدید تازه شروع شده است و سامسونگ در حال حاضر دارندگان گوشی های هوشمند خاصی را خوشحال می کند. سامسونگ اولین سازنده گوشی هوشمند در جهان است که این گوشی را ارائه می دهد به روز رسانی جولای Galaxy A32 برای دانلود در دسترس است. تلفن همراه میان رده اکنون در حال به روز رسانی است. اول، توزیع در یک کشور، یعنی کره جنوبی (منبع: XDA) آغاز می شود. سایر کشورها از جمله آلمان احتمالاً در روزهای آینده دنبال خواهند شد. مهم است که آپدیت ماه جولای آماده باشد و فورا قابل توزیع باشد.

سامسونگ همچنین به زودی آپدیت ماه جولای را برای گوشی های هوشمند میان رده جدید توزیع خواهد کرد:

مانند تقریباً هر وصله امنیتی سامسونگ، چیز زیادی در مورد تغییراتی که با به‌روزرسانی نرم‌افزاری که بیش از 1 گیگابایت حجم دارد، فاش نشده است. فقط اشاره می کند که امنیت و ثبات گوشی هوشمند بهبود یافته است اراده. تنها در روزهای آینده مشخص خواهد شد که آیا سامسونگ حتی بیشتر ادغام کرده است یا خیر. برای مثال، ویژگی‌های دوربین جدید در به‌روزرسانی ژوئن ادغام شدند، اما این ویژگی‌ها بعداً کشف شدند. بنابراین ویژگی‌های جدید می‌توانستند ادغام شوند، اما لازم نیست. طبق معمول سامسونگ سکوت کرده است.

کالای اصلی:

به روز رسانی از 9 جولای 2022: پس از گلکسی A32، سایر گوشی های سامسونگ با به روز رسانی ماه جولای عرضه خواهند شد:

  • Samsung Galaxy S22 (Plus & Ultra)
  • سامسونگ گلکسی اس 20 FE
  • Samsung Galaxy Note 20 (Ultra)
  • Samsung Galaxy Z Flip 3
  • سامسونگ گلکسی اس 21
  • سامسونگ گلکسی A53

سایر گوشی های هوشمند احتمالاً به سرعت دنبال می شوند.

سامسونگ بار دیگر ثابت کرد که این شرکت کره جنوبی سیاست به روز رسانی گوشی های اندرویدی خود را واقعا جدی می گیرد. بسیاری از گوشی های هوشمند با به روز رسانی نرم افزار جدید به روز شده اند.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ اولین تلفن های همراه را با آپدیت جولای عرضه می کند