هر کسی که می خواهد در مصرف انرژی صرفه جویی کند، نمی تواند از این ماشین لباسشویی اجتناب کند

را Bauknecht B8 W846WB DE از سوی دیگر، هزینه های در دستیابی 150 یورو بیشتر، اما از نظر مصرف ارزان تر است. بیا اینجا فقط 1160 یورو برای 10 سال اضافه شده به طوری که قیمت ماشین لباسشویی Bauknecht به 1860 یورو می رسد. به گفته Stiftung Warentest، B8 W846WB DE «ارزان‌ترین کالا در طول عمر» است.

لودر جلو ماشین لباسشویی Bauknecht B8 W846WB DE/A/8kg/تکنولوژی GentlePower/AutoDose/F قدرتمند
با این حال، “بهترین از نظر مصرف” است Miele WCI 870 WPS. بیش از 10 سال محاسبه می شود هزینه مصرف در مجموع 1040 یورو است. او هزینه های خرید 1600 یورو است اما بسیار زیاد است، به طوری که نتیجه نهایی – یعنی ترکیب هزینه های خرید و عملیاتی – به 2640 یورو می رسد.

برای محاسبه مدل، Stiftung Warentest افزایش قیمت سالانه 5 درصد برای برق و 2 درصد برای آب را بر اساس 34 سنت به ازای هر کیلووات ساعت برق و 3.85 یورو برای هر متر مکعب آب در نظر گرفته است. به عنوان نکته ای برای صرفه جویی در مصرف انرژی، تسترهای محصول نیز این را توصیه می کنند درام شستشو – به جز ظروف ظریف و پشمی – همیشه تا بالا پر کنید. این کارآمدترین روش شستشو است.

هر کسی که به دنبال یک ماشین لباسشویی جدید است، اغلب ابتدا به قیمت نگاه می کند – همانطور که کارشناسان Stiftung Warentest متوجه شدند یک اشتباه است. هزینه های عملیاتی اغلب از قیمت خرید بیشتر است. معامله فرضی تبدیل به یک تله هزینه می شود که فقط در طول عمر روی قبوض برق و آب قابل توجه می شود. این به ویژه در مقایسه فعلی توسط Stiftung Warentest مشخص می شود. در اینجا آزمایش کنندگان محصول 36 ماشین لباسشویی را مقایسه کردند (منبع: Stiftung Warentest).

Stiftung Warentest: ارزان ترین ماشین لباسشویی Miele WCI 870 WPS از نظر مصرف

ماشین‌های لباسشویی پیشنهادی دیگری نیز در موضوع ویژه ما وجود دارد: ماشین‌های لباسشویی در تست: این مدل‌ها توسط Stiftung Warentest توصیه می‌شوند.



منبع

طبق گفته Stiftung Warentest، “ارزان ترین کالا از نظر قیمت خرید” بود Constructa CWF14UT0. برای این مدل، خریداران باید 550 یورو روی میز بگذارید. با این حال، اگر به هزینه های عملیاتی در طول 10 سال نگاه کنید، تصویر متفاوتی ظاهر می شود. بیا اینجا 1345 یورو دیگر اضافه کنید، به طوری که ماشین لباسشویی Constructa قیمت نهایی 1895 یورو است.

هنگام خرید ماشین لباسشویی به چه نکات دیگری توجه کنید:

شستشوی کارآمد: همیشه درام را تا بالا پر کنید

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 10/30/2022 ساعت 5:44 بعد از ظهر

با افزایش قیمت برق، مصرف انرژی لوازم خانگی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. ماشین‌های لباسشویی به‌طور خاص انرژی‌زا هستند، زیرا در طول عمرشان سوراخی در کیف شما می‌سوزند. در مقایسه اخیر توسط Stiftung Warentest، چندین مدل با هم مقایسه شدند. تسترهای محصول همچنین مصرف برق و آب را بررسی کردند. برنده مشخص بود.

لودر جلو ماشین لباسشویی Bauknecht B8 W846WB DE/A/8kg/تکنولوژی GentlePower/AutoDose/F قدرتمند