سایت صرافی کوکوین kucoin com ورود به سایت ثبت نام احراز هویت

سایت صرافی کوکوین kucoin com ورود به سایت ثبت نام احراز هویت

در این مقاله، قصد داریم صرافی کوکوین را به طور کامل به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد exchange کوکوین لطفا به بازدید از وب سایت ما. این وبسایت در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نماید و هیچ پیشنهاد مالی در خصوص معامله ارائه نمی‌دهد. بازارهای مالی به دلیل ریسک بسیار بالایی که دارند برای همه‌ی افراد مناسب نیستند. به بازکردن همزمان معامله شورت و لانگ بر روی یک جفت ارز یکسان در فیوچرز هج کردن می‌گویند، قابلیت هج کردن هنوز در صرافی کوکوین فعال نشده است. در این بخش به آموزش انتقال سرمایه بین انواع حساب‌ها در صرافی کوکوین می‌پردازیم.

  • کوین سرا – در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار بیت کوین و ارزهای رمزپایه مطلع می شوید.
  • روش‌های پرداخت نیز در این صرافی به گستردگی سایر صرافی‌ها نیست و این موضوع می‌تواند یک نقص در مقابل سایر پلتفرم‌های معاملاتی به حساب آید.
  • سپس Deposit Address خود را کپی کرده و در قسمت مشخص شده PASTE کنید.
  • Stop رو زدم.52تتر پرداخت کرد.میخواستم بدونم چرا48 دلار کسر شده.فیوچرز هم میزدم اینقدر کم نمیکرد.
  • با وجود این که در ابتدا نیازی به تکمیل احراز هویت در صرافی Kucoin نیست، اما تکمیل این مرحله باعث برداشته شدن محدودیت‌هایی در حجم مبادلات خواهد شد.

در واقع این صرافی، هم برای افرادی که از مهارت بیشتری در بازار معاملاتی ارز دیجیتال برخوردار هستند، و هم برای اشخاصی که تازه شروع به فعالیت در این حوزه کرده اند بسیار مناسب است. یکی دیگر از ویژگی های صرافی کوکوین که باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن می شود نرخ کارمزد می باشد. در حال حاضر کوکوین از ۵ ارز فیات متداول شامل دلار آمریکا ، دلار کانادا ، دونگ ویتنام ، روپیه اندونزی و یوان چین پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این موارد می‌توانید با استفاده از دیگر رمزارزها نیز اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی KuCoin نمایید. با وجود این که در ابتدا نیازی به تکمیل احراز هویت در صرافی Kucoin نیست، اما تکمیل این مرحله باعث برداشته شدن محدودیت‌هایی در حجم مبادلات خواهد شد.

آموزش کامل فیوچرز در صرافی کوکوین (KuCoin Futures)

کوکوین اعلام کرده است که هکرها از یک کلید خصوصی لو رفته برای دسترسی به کیف پول‌های صرافی استفاده کرده بودند. کوکوین می‌گوید که در حساب بانکی خود پول کافی برای پوشش دادن تمام ضررهای پیش آمده را دارد. این صرافی امکان معامله با بیش از ۴۶ رمز ارز را با کارمزد پایین فراهم می‌کند. دارای سایت صرافی رمز ارزها است که می‌توان در آن بیت‌کوین، تتر و سایر ارزها را خریداری کرد اما دارای هزینه‌های بسیار بالای است. اگرچه پروسه ثبت‌نام در این صرافی نسبتا طولانی است و از ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌کند.

البته میزان تخصیص درآمد به مشتری متناسب با مقدار ارز کوکوینی است که مشتری در اختیار دارد. صرافی پینگی اولین و تنها صرافی با امکان مراجعه حضوری در ایران است. مجهز به AMM و کیف پول اختصاصی برای تمامی ارزهای ارائه شده، دارای بازار حرفه ای و بخش ساده خرید و فروش سریع است. صرافی ارز دیجیتال کوکوین، یکی از جدیدترین صرافی هایی است که در حوزه صنعت ارز دیجیتال راه اندازی شده است. این صرافی دارای یک نام اختصاصی به نام Kucoin Shares است که با نماد kcs نشان داده می شود. علاوه بر این کاربرانی که این ارز دیجیتال را دارند، می توانند از تخفیف 50 درصدی در معاملات خود استفاده کنند.

۲. درآمدزایی از محل توزیع پاداش کارمزد معاملات

پس از اینکه حسابتان را در کوکوین شارژ کردید، باید دارایی به حساب اصلی تان در این صرافی وارد گردد. دلیل این امر این است که بتوانید از دارایی خود برای ترید استفاده کنید. بنابراین بدین منظور باید دارایی خود را به تریدینگ اکانت در کوکوین منتقل کنید. طیف وسیعی از رمزارزهای محبوب و قابل اعتماد صنعت ارزهای دیجیتال در این صرافی پشتیبانی می‌شوند.

  • روی ‘Trade’ در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید، سپس روی ‘Trading Bot’ کلیک کنید.
  • کوکوین دارای پلتفرم پیشرفته برای معاملات مارجین با اهرم ده برابری است.
  • پس از این که ارزهای دیجیتال مورد نظرتان را به حساب تجاری خود در صرافی کوکوین منتقل کردید، نوبت آن است که برای یک تجارت پُر و پیمان آماده شوید.
  • ایتسکا – ایتسکا یکی از وبسایت های آموزش فارکس و معرفی بروکر های فارکس است.