نکته کاربردی آیفون: انگشت کوچک، جلوه بزرگ

صحبت از: نکته متاسفانه روی آیپد هم کار نمیکنه. در اینجا چرخش خودکار همیشه انجام می شود، حتی اگر انگشتی را روی تصویر یا کنار آن قرار دهیم. اگر می خواهید از این امر جلوگیری کنید، باید راه آشنا را از طریق قفل جهت گیری در مرکز کنترل طی کنید.

راه حل قبلی: شما را تغییر دهید قفل جهت گیری از طریق مرکز کنترل آ. فقط باید به یاد داشته باشید که پس از آن باید دوباره آنها را غیرفعال کنید. منظورم این است: فقط برای تعمیر سریع یک تصویر روی نمایشگر، در نهایت بسته می شود گران و در نتیجه آزار دهنده است. اما یکی وجود دارد نکته، که احتمالاً همه نمی دانند. الان بهت میگم

نکات مربوط به آیفون معمولا مفید هستند، اما معمولاً پیچیده هستند. در این مورد نه: ترفند ما برای برنامه عکس واقعاً هوشمندانه ساده، در عین حال کاربردی و صرفه‌جویی در زمان واقعی است. خوب، کنجکاو؟



منبع

به طوری که تصویر به طور خودکار نمی چرخد، ما به سادگی یک انگشت را روی یا نزدیک تصویر روی صفحه قرار می دهیم. در همان زمان، اکنون می توانیم نمایشگر را آزادانه بچرخانیم. عکس ثابت می ماند و دیگر به صورت خودکار تراز نمی شود. تنها زمانی که انگشت خود را رها می کنیم، تراز خودکار دوباره ضربه می زند و تصویر را می چرخاند. به طور خلاصه: با انگشت گذاشته شده یکی می گیریم قفل جهت گیری موقت در آیفون. متأسفانه، تا آنجا که ما می دانیم، چند منظوره نیست به تنهایی در برنامه عکس های اپل در آیفون موجود است. متأسفانه سایر برنامه ها، از جمله برنامه های دوربین جایگزین، از این ترفند پشتیبانی نمی کنند.

می دانید: یک عکس به سرعت با جهت گیری اشتباه گرفته می شود، اگر آن را در برنامه عکس آیفون نگاه کنید، چرخش خودکار چاره ای را ارائه نمی دهد – تصویر همیشه در انتها طوری می چرخد ​​که ما نمی خواهیم.

نکته آیفون: قفل جهت به آسانی کشیدن انگشت است

در زیر نکات بیشتری را برای دوربین به شما نشان خواهیم داد ویدئو:

با این حال، این ترفند در iPad کار نمی کند