مسائل Bravo را به صورت PDF به صورت رایگان دانلود کنید

ریتم انتشار هفتگی قبلی نیز دیگر ارائه نمی شود. در عوض، مجله براوو در حال حاضر منتشر شده است یکبار در ماه. اگر می خواهید مجلات فعلی براوو را به صورت دیجیتالی بخوانید، باید به سرویس Readly نگاهی بیندازید. این یک نرخ ثابت مجله است که علاوه بر براوو، مجلات و روزنامه های روزانه دیگری را در یک برنامه به شما ارائه می دهد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

“براوو سفر در زمان” شماره های مجله جوانان و موسیقی از سال 1956 تا شماره 1994 را در اختیار شما قرار می دهد. اولین شماره هر سال به صورت رایگان در دسترس است. بنابراین 39 جزوه براوو به صورت رایگان وجود دارد. این راه به آرشیو است. اگر به اندازه کافی نمی توانید تهیه کنید، می توانید نسخه کامل سالانه را برای دانلود در فرمت PDF یا DVD سفارش دهید. هزینه کل مجموعه ها 29.95 یورو در سال. تنها چیزی که برای خواندن نیاز دارید یک پی دی اف خوان است که می توانید آن را به صورت رایگان برای رایانه شخصی، تلفن هوشمند یا تبلت خود دانلود کنید.

این مجله در سال 2022 نیز منتشر خواهد شد. با این حال، همانطور که به طور کلی در دنیای چاپ وجود دارد، دوران شکوفایی مجله براوو در فرم چاپی اکنون به پایان رسیده است. در سال 1991 تیراژ به رکورد 1.58 نسخه رسید، اما اکنون تنها حدود 50000 نسخه فروخته می شود.

دوره نسخه براوو در سال های گذشته. (منبع تصویر: IVW / Statista)

در براوو می‌توانید تمام شماره‌های تا سال 2014 را علاوه بر آخرین شماره بخوانید. با دسترسی آزمایشی، می توانید یک نمای کلی از آنچه Readly ارائه می دهد دریافت کنید.

Readly را با 99 سنت برای ماه اول امتحان کنید

نسخه ها از ابتدای سال 2020 برای دانلود در دسترس هستند. در آن زمان، دفترچه های براوو برای گذراندن زمان در اولین قرنطینه بزرگ کرونا به صورت رایگان ارائه شد. اکنون اشاره به نسخه های قدیمی تر توسط کاربری در انجمن Mydealz آورده شده است. در عرض چند روز، این پست گرم شده هزاران بررسی “گرم” را به خود اختصاص داد و آن را به یکی از محبوب ترین معاملات هفته در حال حاضر در جامعه تبدیل کرد.

مجله براوو یک فرقه است و در دهه‌های گذشته اخبار بخش موسیقی و سرگرمی را به نسل‌های زیادی ارائه کرده است. در آرشیو براوو می توانید به روزهای جوانی خود برگردید یا ببینید که چگونه دنیای سرگرمی در چند دهه گذشته تغییر کرده است.

پی دی اف مجله براوو: اولین شماره از سال 1956 تا 1994 را به صورت رایگان دانلود کنید

دوست دارید کمی سفر در زمان داشته باشید؟ یا برای روزهای سرد و تاریک زمستان به مقداری مطالب مطالعه نیاز دارید؟ سپس باید به آرشیو براوو نگاهی بیندازید. در آنجا می توانید شماره های متعددی از تاریخچه مجله براوو را به صورت رایگان دانلود و مطالعه کنید.

فرهنگ خالص

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا می دانید این کارهای روزمره برای چیست؟

علاوه بر مقالات مختلف در مورد ستارگان از بخش های فیلم و موسیقی، نسخه های تاریخی نیز مطالب شناخته شده ای را در مورد موضوعات آموزشی ارائه می دهد، از جمله سوالاتی از دکتر “دکتر. تابستان”. علاوه بر مجلات، یک برش ستاره از افسانه دهه 80 “ET” با 10 تصویر با فرمت JPG در آرشیو براوو وجود دارد.

جزوه های براوو را با فرمت PDF بخوانید