تسلا در حال حمله است: جنگ قیمت خودروهای الکترونیکی آغاز شده است

کاهش قیمت اخیر تسلا می تواند مقدمه ای برای کاهش قیمت باشد جنگ قیمت گسترده برای خودروهای الکترونیکی بودن. این نظر چند تن از کارشناسانی است که نگاهی به وضعیت کنونی پیشگام خودروهای برقی انداخته اند. جسیکا کالدول، کارشناس صنعت در بازار آنلاین آمریکایی Edmunds (از طریق The Verge) می‌گوید، قیمت‌های جدید و به‌طور قابل‌توجهی پایین‌تر که شرکت آمریکایی در چندین بازار تعیین کرده است، به معنای «تغییر مهمی برای بازار خودروهای الکتریکی» است.

شما باید این حقایق پوچ در مورد تسلا را بدانید:

مدل های گران قیمت، حاشیه بیشتر: استراتژی خودروسازان آلمانی انتقام گرفتن است

در ایالات متحده، جهش قیمت برای مدل Y بسیار زیاد است: خریداران تا 13000 دلار آمریکا کمتر برای نسخه عملکرد پرداخت می کنند. رابی دگراف، تحلیلگر شرکت تحقیقات بازار AutoPacific، گفت: چنین تغییراتی “به ندرت در صنعت دیده می شود.” برای دن ایوز، تحلیلگر ارشد بانک سرمایه گذاری Wedbush Securities، تسلا به وضوح تولیدکنندگان اروپایی را با این حرکت هدف قرار داده است. به گفته وی، دوران بازی های سندباکس به پایان رسیده است “جنگ قیمت خودروهای الکترونیکی” در حال حاضر در جریان است.

بنابراین آمریکایی ها بر تولیدکنندگانی که خودروهای برقی خود را نیز تا کنون با قیمت های گزاف عرضه کرده اند، فشار می آورند. به ویژه خودروسازان اروپایی در سال های اخیر به طور فزاینده ای به مدل های گران قیمت اعتماد کرده اند و موفقیت های خود را با آنها جشن گرفته اند.

تسلا در ابتدا در چین بود پول بسیار کمتری برای مدل 3 و مدل Y مورد نیاز – حرکتی که به ویژه با خریداران قبلی خوشایند نبود. مشتریان آلمانی هم اکنون هزاران یورو کمتر از مدت کوتاهی برای دو مدل حجمی می پردازند. این کاهش همچنین تضمین می کند که مشتریان گاهی اوقات می توانند پاداش های زیست محیطی بیشتری را با خود ببرند.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید
تسلا اجازه می دهد قیمت ها کاهش یابد: مدل 3 و مدل Y برای مشتریان آلمانی به شدت کاهش یافته اند. E-car pioneer همچنین برای وسایل نقلیه خود در ایالات متحده آمریکا و چین پول کمتری دریافت می کند. کارشناسان این را نشانه ای قوی می دانند: «جنگ قیمت» برای خودروهای الکتریکی ممکن است از قبل آغاز شده باشد.

تسلا

تسلا جنگ قدرت را تحریک می کند: قیمت خودروهای الکترونیکی مهم تر از همیشه است

حرکت تسلا اکنون می تواند نشانه روشنی از تغییر جزر و مد باشد. فولکس واگن و شرکت باید لباس گرم بپوشند. زیرا تسلا اقدامات احتیاطی را در اوایل انجام داده و مستقل‌تر از بسیاری از برندهای آلمانی تولید می‌کند. این بدان معناست که خودروساز آمریکایی قدرت بیشتری دارد و فضای مانور در قیمت ها در حالی که بسیاری دیگر با قیمت های بالا و نگرانی های عرضه دست و پنجه نرم می کنند.



منبع