امید ترسناک به شدت کاهش یافت

رهایی:02.12.2022

و اگر یک بازی مطابق با آن به فروش نرسد، ناشر چه کاری انجام می دهد؟ درسته قیمت رو کم کرد در مورد پروتکل Callisto، کاهش قیمت نه تنها خیلی سریع اتفاق می افتد، بلکه کاملاً شدید است.

در همین حال، اگر به دنبال مشاوره دقیق هستید، روی بررسی ما کلیک کنید. به هر حال، بازی روی PS5 ما را دارد لذت زیادی می دهد بیشتر در مورد این در تست نکات بازی:

پروتکل Callisto (نسخه روز اول، 100٪ قطع نشده) – [PlayStation 5]

به هر حال، اگر هنوز نگران عملکرد بازی سپس ما می توانیم به شما اطمینان دهیم. این بازی از زمان انتشار روی پلی استیشن پایدار بوده و بسیاری از خطاها اکنون با یک پچ برطرف شده است.

پروتکل Callisto (نسخه روز اول، 100٪ قطع نشده) – [PlayStation 4]

با The Callisto Protocol، توسعه دهندگان استودیو Striking Distance می خواستند وحشت بی رحمانه بازی کالت Dead Space را احیا کنند. برای انتشار در 2 دسامبر 2022، بررسی های بین المللی کاملاً متفاوت بود (به Metacitic مراجعه کنید). متن کلی خیلی کوتاه، خیلی ناعادلانه و خیلی شکسته بود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت به تاریخ 1392/01/16 13:04

بهتر از شهرت آن: پروتکل Calisto در حال بررسی

هرکسی که شوکر ترسناک The Callisto Protocol را درست در زمان عرضه خریداری کرده است، اکنون باید بسیار قوی باشد. فقط یک ماه پس از پرتاب، می توانید جانشین معنوی Dead Space را با نصف قیمت اصلی دریافت کنید. چه اتفاقی در آنجا افتاده است؟

پروتکل کالیستو