مخازن ذخیره گاز چقدر پر است؟ سطح پر شدن فعلی در یک نگاه

کانال به طور خودکار یک بار در روز پست می گذارد سطح پر شدن فعلی بر حسب درصد. همچنین می توانید در گیگاوات ساعت ببینید که چه مقدار گاز از مخازن ذخیره و وارد آن می شود. روند یک نشانه سریع از افزایش یا کاهش سطح ارائه می دهد. می توانید در کانال توییتر مشترک شوید تا به طور منظم از سطح فعلی و روزانه گاز مطلع شوید. داده ها از مرور کلی “AGSI” (فضای ذخیره سازی گاز جمع آوری شده) به دست می آیند. سطح گاز در اواخر سپتامبر است در حدود 91 درصد و در نتیجه 5 واحد درصد بالاتر از میانگین در همان زمان در سال های گذشته است.

گالری عکس را شروع کنید(22 تصویر)

در کانال توییتر می توانید از میزان پر بودن تاسیسات ذخیره گاز در آلمان مطلع شوید.وضعیت سطح گاز“.

مخازن ذخیره گاز در زمستان چقدر باید پر باشد؟

موردی که برای اوایل اکتبر هدف گذاری شده بود هدف میانی 85 درصد حدود یک ماه قبل رسیده بود.

20 ابزار کاربردی که به کاهش وزن کمک می کنند

سطح گاز در آلمان امروز

از زمانی که روسیه تحویل گاز به آلمان را به حداقل رساند و سپس آن را به طور کامل متوقف کرد، بسیاری از مردم از سطح فعلی ذخیره گاز در آلمان مطلع شده اند. مخازن ذخیره گاز درست قبل از پاییز چقدر پر است؟

مشاور

اطلاعات فعلی در مورد سطح گاز و اطلاعات مهم پس زمینه را نیز می توان در وب سایت آژانس شبکه فدرال یافت. در اینجا به وضعیت متشنج و سطح هشدار طرح اضطراری که از 3 خرداد 1391 اجرایی شده است اشاره می شود. در اینجا همچنین می توانید وضعیت کل ذخیره سازی فعلی در آلمان را بخوانید.

طبق آیین نامه وزارتخانه، این ارزش ها باید حداقل به دست آید:

  • اکتبر 2022: حداقل 85 درصد
  • نوامبر 2022: حداقل 95 درصد
  • فوریه 2023: حداقل 40 درصد
تاسیسات ذخیره سازی کامل گاز ضروری است تا آلمان بتواند زمستان را بدون قطع کامل گاز در نقاط مختلف پشت سر بگذارد. مقررات وزارتی از تابستان 2022 حداقل مقادیر پر را ارائه می کند.

روسیه از 31 اوت عرضه گاز از طریق «نورد استریم 1» را متوقف کرد. کاملا تنظیم شده در حال حاضر مشخص نیست که آیا و چه زمانی گاز دوباره به آلمان وارد خواهد شد. توقف تحویل تا حدی توسط منابع جدید تامین، مانند گاز از نروژ جبران می شود.

نظرسنجی: بازسازی شده یا نو؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع