عکس‌های دره دریم لایت دیزنی را ذخیره کنید

اگر می خواهید عکس های بازی را ذخیره کنید، به شما توصیه می کنیم عملکردهای اسکرین شات خود پلتفرم شما. برای این کار باید کاملاً بدون عملکرد عکس خود بازی انجام دهید تا از حاشیه سفید اطراف مربع کوچک جلوگیری کنید (تصویر بالا را ببینید). به سادگی خود را در عکس همانطور که دوست دارید در عکس قرار دهید و یک اسکرین شات بگیرید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را در پلتفرم خود انجام دهید، ما البته راهنماهایی نیز برای شما ایجاد کرده ایم که این را برای شما توضیح می دهد. در رایانه ویندوزی شما با یک میانبر عکس می گیرید. در پلی استیشن از دکمه اشتراک گذاری برای این کار استفاده می کنید. در ایکس‌باکس حتی می‌توانید با فرمان صوتی و همچنین با کنترلر عکس بگیرید و ذخیره کنید. می توانید اسکرین شات های نینتندو سوییچ خود را به گوشی هوشمند خود انتقال دهید. با کلیک بر روی پیوندها می توانید دستورالعمل های مربوط به هر روش را بیابید.



منبع Disney Dreamlight Valley دارای ویژگی عکس است که به شما امکان می دهد عکس بگیرید. شاید شما به عنوان گیمرهای باتجربه بازی های دیگر عادت داشته باشید که بعداً چنین عکس هایی را ببینید زیرا در پس زمینه ذخیره می شوند. اما آیا ذخیره عکس ها با دره دریم لایت دیزنی کار می کند؟

دره دریم لایت دیزنی

خیر، در حال حاضر نمی توانید عکس های خود را در یک آلبوم یا پوشه مشاهده کنید. هنگامی که روی دکمه شاتر دوربین گوشی خود کلیک می کنید، به عنوان عکس گرفتن تشخیص داده می شود تا وظیفه یک ماموریت کامل در نظر گرفته شود. با این حال، Disney Dreamlight Valley عکس ها را ذخیره نمی کند.

با این حال، از آنجایی که بازی هنوز در مرحله دسترسی زودهنگام است، هنوز هم است نمی توان رد کرد که این عملکرد بعداً نصب شود. به محض اینکه این اتفاق بیفتد، در مورد آن گزارش خواهیم کرد. اما هنوز این فرصت را دارید که از روستاها و لباس های خود ساخته خود عکس بگیرید و ذخیره کنید.

عکس ها را در کنسول و کامپیوتر ذخیره کنید