مایکروسافت آنچه را که همه طرفداران مشتاقانه منتظر آن هستند را فاش می کند

در تریلر رسمی گیم پلی بازی می توانید نگاهی اجمالی به بازی آینده داشته باشید:

تریلر بازی Diablo 4: Gameplay

با Diablo 4، بلیزارد به اصول اولیه باز می گردد

کاربر اینترنتی ALumia_Italia موفق به گرفتن اسکرین شات شد. در این یکی با آن است 5 ژوئن 2023 نه تنها می توانید تاریخ را ببینید، تصویر همچنین نشان می دهد که حجم دانلود 80 گیگابایت است.

اسکرین شات تاریخ 5 ژوئن 2023 را نشان می دهد. (منبع تصویر: Windows Central)

سال هاست که طرفداران منتظر بازی نقش آفرینی اکشن بعدی در سری افسانه ای Diablo هستند. تاریخ انتشار رسمی هنوز اعلام نشده است، اما فروشگاه مایکروسافت اکنون اعلام کرده است آشکار کردن، زمانی که Diablo 4 برای Xbox و PC منتشر می شود.

با توجه به سایت Windows Central، باید اطلاعات بیشتری در مورد بازی به عنوان بخشی از جوایز بازی 2022 وجود داشته باشد – همچنین ممکن است تاریخ لو رفتن به طور رسمی در آنجا تایید شود. با این حال، آنچه کاملاً مسلم است این است که آینده نسخه کلکسیونی ارائه خواهد شد، و پیش‌سفارش نیز باید امکان پذیر باشد، که به شما امکان دسترسی زودهنگام به نسخه بتای باز را می‌دهد.

بستر، زمینه:ویندوز کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4

Diablo 4: Microsoft Store به طور تصادفی تاریخ انتشار

بعد از اینکه بلیزارد با Diablo 3 به سمت مدرن تر رفت، Diablo 4 باید سالم باشد. مخلوط بودن. از یک سو، بازی باید در وهله اول به آنچه که فرنچایز را عالی کرده است، منعکس کند، از سوی دیگر، جهت گیری مجدد به سمت فضای گوتیک و سیستم های بازسازی شده باید حسی از مدرنیته را به ارمغان بیاورد. علاوه بر این، بلیزارد به دنیای باز برای Diablo 4 متکی است. با این حال، طرفداران قدیمی در اینجا شک دارند.



منبع

آوریل زمانی مورد هدف قرار گرفت، اما هنوز مشخص نیست که دیابلو 4 مدت ها در انتظار ظاهر می شود – حداقل به طور رسمی. با این حال، فروشگاه مایکروسافت اکنون می توانست تاریخ انتشار را فاش کند.

دیابلو 4