قیمت غذاساز بوش تیر 1402 خانه بوش | سناپویان

تیغه‌های استیل تعبیه شده در 2 دیسک دستگاه امکان انجام فرایند رنده و برش در قطع‌ها و اشکال مختلف را به راحتی مهیا می‌کنند. تمام بخش‌های پلاستیکی مرتبط با مواد غذایی در این غذاساز فاقد ماده شیمیایی مضر BPA بوده بنابراین ترکیبات تهیه شده دارای حداکثر سلامت و کیفیت ممکن است. تفکیک قطعات و امکان شستشوی آسان آنها پس از هر بار انجام فرایند دیگر امکان مهم غذاساز بوش مدل BOSCH MCM4250 به‌حساب می‌‌آید.

غذاساز بوش مدل MC812W620 را میتوان آچار فرانسه ی آشپزخانه نامید. چون این غذاساز با قابلیت 50 کارایی مربوط به پخت و پز، از ساده ترین تا سخت ترین کارهای آشپزی را در سریع ترین زمان انجام میدهد. رمز عملکرد سریع و پرقدرت این غذاساز، توان پرقدرت 1100 وات آن میباشد.

مشخصات و قیمت غذاساز بوش مدل MCM3501M

با خرید اینترنتی این برند از غذاساز می توانید تمامی این کارها را انجام دهید. غذاساز بوش مدل MCM3200W با غذاساز بوش مدل MCM3100W بسیار به هم شبیه هستند. شکل ظاهری، توان، تعداد سرعت، جنس تیغه و ابعاد این دو غذاساز مثل هم می‌باشد. اما غذاساز بوش مدل ۳۲۰۰ دارای ظرف مخلوط کن با گنجایش ۱ لیتر است. جنس تیغه‌های این غذاساز از استیل ضد زنگ است که به مرور زمان کند نمی‌شود.

مخلوط کن

اگر شما قصد خرید یک غذاساز پیشرفته را با یک قیمت مناسب دارید، غذاساز بوش بهترین گزینه برای شما می باشد. غذاساز بوش نسبت به کیفیت و کاربرد بالایی که دارد بسیار خوش‌ قیمت است. حال با اطلاعات کلی که ما در این مقاله به شما ارائه دادیم و به مقایسه انواع غذاساز در سال 2022 پرداختیم، انتخاب و خرید غذاساز بوش مناسب برای شما آسان خواهد شد.

گوشت کوب برقی بوش مدل BOSCH MSM66155

قیمت غذاساز بوش تیر 1402 خانه بوش | سناپویان

در فروشگاه باما کالا انواع غذاساز بوش با بهترین قیمت و گارانتی معتبر شرکتی موجود و به فروش می‌رسد. شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی محصول مورد نظر را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. تعداد زیادی از لوازم‌ جانبی این محصول به شما کمک می کند تا 50 کار آشپزی را با غذاساز بوش انجام دهید. اما اگر به دنبال قابلیت های ویژه تر و برنامه های کاربردی تر هستید، می توانید به پردازنده های کامل طراحی شده جهت برش، مخلوط کردن، ورز دادن و پوره کردن اشاره کرد. شرکت بوش، با تمام تلاش برای تولید لوازم ریز آشپزخانه فعالیت می کند و تاکنون نیز توانسته است بهترین ها را به خانه و آشپزخانه شما هدیه دهد.

  • همچنین فضای نگهداری بیشتری هم به نسبت فضای اشغال شده توسط این غذاساز، لازم خواهید داشت.
  • که با این مقدار حجم زیاد برای خانواده های پرجمعیت هم کاربرد فراوانی دارد.
  • یکی دیگر از اقلام همراه غذاساز بوش BOSCH MC812W620 میباشد، سری خمیرزن است.
  • سری خمیرزن قطعه‌ای کاملا مناسب برای تهیه ی خمیرهای سنگین مثل خمیر پیتزا، شیرینی، نان و همچنین تهیه یک وعده و میان وعده است.
  • جنس تیغه‌های این غذاساز از استیل ضد زنگ است که به مرور زمان کند نمی‌شود.
  • با سری همزن امکان مخلوط کردن مواد غذایی همچون هم زدن خامه و تخم مرغ به صورت یک­‌دست را خواهید داشت.