قطعات سوخت رسانی لیفتراک فروش لوازم لیفتراک لیفتراک | توکو لیفتراک

اگر نیازهای متفاوتی برای استفاده از لیفتراک خود در فضای داخلی و خارجی دارید، یک لیفتراک گازسوز ممکن است مورد مناسبی باشد. علاوه بر این، آنها را می توان آزادانه تر از یک لیفتراک برقی در بیرون استفاده کرد، زیرا در شرایط مرطوب و آب و هوایی سخت، کمتر آسیب می بیند. سوخت بنزین توسط پمپ بنزین از مخزن سوخت مکیده شده پس از عبور از صافی به کاربراتور هدایت می شود . کاربراتور سوخت و هوا را به نسبت مناسب مخلوط کرده در سیلندر قرار میدهد قطعات لیفتراک می باشد و آماده برای احتراق می شود . البته مانیفولد هوا  ( چند راهه ) مخلوط هوا و سوخت را از کاربراتور به داخل سیلندر ، هدایت می کند و مانیفولد دود  باعث می شود گازهای حاصله از انفجار از طريق اگزوز به خارج از موتور هدایت شود .

پمپ گازوئیل لیفتراک سپاهان

همانطور که می دانید، موتور لیفتراک دیزلی به دلیل قدرت بالا و عدم نیاز به سیستم جرقه زنی و برق و عمر طولانی قطعات آن بسیار مورد توجه است. اما با وجود ایرادات فنی اندکی که می تواند در این موتورها به وجود آید، از نظر تمیز کر… برای اجتناب از این امر، دارندگان لیفتراک بایستی لوازم و قطعات یدکی خود را از تامین کنندگان معتبر و نام آشنا خریداری نمایند تا علاوه بر خرید قطعه با کیفیت و اورجینال از ضمانت و خدمات پس از فروش نیز برخوردار گردند.

سوزن انژکتور لیفتراک

چگونه می توان باطری یک لیفتراک را شارژ کرد؟   باتری های اسید سرب یکی از تجهیزاتی است که بررسی میزان اسید آنها معمولاً فراموش می شود. پایین بودن سطح آب، خوردگی و ریختن الکترولیت از موارد رایجی است که باید به صورت روزانه کنترل شود، اما عملی که عموماً به فراموشی سپرده می شود، شارژ یکسان سازی اس… اکسل یکی از اجزاء ثابت لیفتراک به‌شمار می‌آید و در واقع نقش محوریت مرکزی به منظور نصب چرخ‌ها را برعهده دارد.

  • منشاء كليه حرکات پمپ ها از جمله پمپ های هیدرولیک و هیدرو دینامیک و فرمان نیز از موتور می باشد .
  • برخی ضد یخ ها به هیچ وجه از آب استفاده نمی کنند ، در عوض از مایع با خواص مختلفی مانند پروپیلن گلیکول یا ترکیبی از پروپیلن گلیکول و اتیلن گلیکول استفاده می کنند.
  • در طراحی سیستم درایو ، ابعاد کامیون چنگال از جمله عرض کلی و عرض دکل باید به دقت در نظر گرفته شود.
  • در میان انواع لیفتراک بر اساس سوخت، لیفتراک دیزلی پر قدرت‌ترین نوع لیفتراک با توجه به سوخت مصرفی آن است.
  • در چنین مواقعی در صورتی که آسیب زیادی به انژکتور یا سوزن انژکتور لیفتراک وارد نشده باشد با شستشوی انژکتور این مشکل حل خواهد شد.

این دکل قادر به چرخش 90 درجه است ، و چنگالها می توانند مانند مکانیسم دستی پیشروی کنند و پالت های کامل را انتخاب کنند. از آنجا که لیفتراک نیازی به چرخش ندارد ، راه راهها بطور استثنایی باریک هستند و اگر راهنمایی سیم در کف ساختمان قرار داشته باشد ، دستگاه تقریباً می تواند به تنهایی کار کند. هرچه قفسه قابل نصب بیشتر باشد ، تراکم بیشتری نیز می تواند به آن برسد. این نوع سیستم ذخیره سازی در شهرهایی مشهور است که قیمت زمین در آن واقعاً زیاد است ، از آنجا که با ساخت رک تا سه برابر بالاتر از حد معمول و با استفاده از این دستگاه ها می توان مقدار باورنکردنی از مواد را در آنچه کوچک به نظر می رسد جمع آوری کرد. پمپ انژکتور از طریق لوله های فلزی جریان سوخت را به انژکتورها می رساند.

قطعات سوخت رسانی لیفتراک فروش لوازم لیفتراک لیفتراک | توکو لیفتراک

طراحی هواپیما بیشتر از وزن کم و طراحی های هوا خنک تر حمایت می کند. موتورهای روتاری تا پایان جنگ جهانی اول در هواپیماها محبوب بودند ، اما مشکلات جدی در پایداری و کارایی داشتند. موتورهای شعاعی تا پایان جنگ جهانی دوم محبوب بودند ، تا اینکه موتورهای توربین گازی تا حد زیادی آنها را جایگزین کردند. هواپیماهای مدرن با پیشرانه‌ی پیشرانه با موتورهای احتراق داخلی هنوز به شدت هوا خنک هستند. اتومبیل های مدرن معمولاً قدرت بیش از وزن را مطلوب می کنند و معمولاً موتورهایی با آب خنک دارند.