فولکس واگن و شرکت در مضیقه هستند؟ خودروهای الکترونیکی دچار لغزش می شوند

این محدودیت ها بر خودروسازان آلمانی مانند فولکس واگن، مرسدس و بی ام و نیز تأثیر خواهد گذاشت. گفته می شود که تنگناهای تحویل در نتیجه جنگ اوکراین بر تولید تأثیر گذاشته است. از سهم برندهای آلمانی در بازار جهانی خودروهای الکتریکی خالص (BEV) از 14 به 11 درصد کاهش یافت.

با این حال، کارشناسان نور را در انتهای تونل برای مشتریان آلمانی می بینند: وجود دارد “نخستین نشانه های کاهش تنگناهای عرضه”. انتظار می‌رود در نیمه دوم سال 2022، ظرفیت تولید خودروهای الکتریکی در اروپا افزایش یابد. کاهش بودجه به زودی به عنوان یک مانع تلقی نمی شود.



منبع

از آنجا که تعداد ثبت نام های جدید در سراسر جهان همچنان در حال افزایش است: یک به علاوه 62 درصد برای خودروهای الکتریکی توسط مشاور مدیریت PwC در 14 بازار ملی منتخب در سه ماهه دوم سال 2022 محاسبه شد. این هنوز یک سیگنال واضح است که خودروهای الکتریکی مورد تقاضا هستند. با این حال، برخلاف سه ماهه اول، یک شکست مناسب: تعداد ثبت نام خودروهای الکتریکی جدید 108 درصد افزایش یافت.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

خودروهای الکترونیکی مدت‌هاست که جایگزینی واقعی برای موتورهای احتراقی برای بسیاری از مشتریان شده‌اند. اما تکمیل مجدد از سوی تولیدکنندگان در حال تزلزل است. خودروسازان آلمانی نیز باید ببینند کجا می مانند. با این حال، کارشناسان انتظار دارند که شرایط برای خریداران خودرو نیز بهبود یابد.

خودروهای الکترونیکی بسیار کم: تولیدکنندگان نمی توانند رونق تقاضا را پوشش دهند

با بازگشت ظرفیت های تولید، دلایل خوبی برای یک خودروی الکتریکی دوباره وجود دارد:

با وجود امتیاز منفی محیطی: کارشناسان خودروهای الکترونیکی نور را در انتهای تونل می بینند

خودروهای الکترونیکی به یک کالای محبوب در سراسر جهان تبدیل شده اند. تقاضا برای استرومرن قطع نمی شود. مشکل: در عین حال، تولیدکنندگان با چالش های شدیدی روبرو هستند تا بتوانند به سطح بالایی از علاقه مشتریان به وسایل نقلیه الکتریکی جدید خدمت کنند. با این وجود، استریمرها تاکنون موفق بوده اند برای مقابله با رکود اقتصادی

مشکلات شناخته شده مسبب این کاهش هستند: زیان تولید به دلیل قفل، فقدان قطعات و ظاهرا گره های گوردین در زنجیره تامین جهانی. اما همه چیز می تواند متفاوت باشد: «در سال جاری فقط کمتر از 1.5 میلیون دستگاه BEV در اروپا تولید خواهد شد. در حداکثر ظرفیت و بدون تنگنا، می تواند بیش از دو برابر باشد. فلیکس کوهنرت، کارشناس صنعت PwC (منبع: dpa از طریق Handelsblatt) توضیح می دهد.