اگر گوشی هواوی یا آنر دارید، باید از این تبلیغات مطلع شوید

اگر صاحب یک تلفن همراه قدیمی‌تر هوآوی یا آنر هستید، این تبلیغ از سازنده چینی ممکن است برای شما مناسب باشد. برای مدت معینی می توانید باتری قدیمی خود را با قیمت ارزان تعویض کنید. در حال حاضر هزینه دارد تعویض باتری گوشی های هواوی و آنر فقط 24.90 یورو (به هواوی نگاه کنید). معمولاً باید دو برابر بیشتر پرداخت کنید. تبدیل مستقیماً توسط سازنده انجام می شود که بسیار ایمن تر از مغازه های کوچکتر تلفن همراه است. شما همچنین شش ماه ضمانت باتری دریافت می کنید.

این کمپین مخصوصاً برای کاربران گوشی های هوشمندی که تلفن همراه قدیمی هواوی دارند جالب است. اگر عمر باتری در حال حاضر نسبتاً بد است، می توانید با یک باتری تازه جان تازه ای به تلفن همراه بدهید و به آن کمک کنید قدرت قبلی خود را بازیابد. 25 یورو به طور قابل توجهی کمتر از قیمت یک گوشی هوشمند جدید است اگر فقط باتری ضعیف باشد. به خصوص اکنون که همه چیز در حال گران شدن است، این یک اقدام معقول است که به سادگی به شما امکان می دهد مدت زمان بیشتری از تلفن همراه خود استفاده کنید.

چگونه به تلفن های همراه قدیمی جان تازه ای بدهیم:

با کمپین هواوی باید این را در نظر داشته باشید

اگرچه هوآوی پس از تحریم ایالات متحده دیگر نقش مهمی در بازار گوشی های هوشمند بازی نمی کند، اما هنوز تبلیغاتی وجود دارد که هر از چند گاهی باید درباره آنها بدانید. این بار درباره همه کسانی است که هنوز تلفن همراه هوآوی یا آنر دارند و از آن استفاده می کنند. اکنون می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و باتری خود را ارزان‌تر تعویض کنید.

هواوی

هواوی باتری تلفن همراه را با 25 یورو تعویض می کند

را تبلیغات تا 15 ژانویه 2023 ادامه دارد. بنابراین هنوز زمان کافی برای ثبت نام برای تعویض باتری با تخفیف دارید. این هم در مرکز خدمات هواوی و هم از طریق پست کار می کند. سپس باید از قبل از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. هزینه حمل و نقل نیز بر عهده هواوی است، بنابراین شما واقعاً فقط 24.90 یورو پرداخت می کنید.

چرا در واقع تلفن های همراه Honor؟ هواوی و آنر مدتی است که از هم جدا شده اند. اما کمپین تعویض باتری شامل گوشی های هوشمند بسیار قدیمی نیز می شود و آنر همچنان متعلق به هواوی بود. می‌توانید صفحه کمپین را بررسی کنید تا ببینید آیا تلفن همراه شما در آن گنجانده شده است (به Huawei نگاه کنید). شما نباید باتری یک تلفن همراه نسبتاً جدید را تعویض کنید. این فقط زباله های الکترونیکی غیر ضروری تولید می کند. با این حال، برای گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر که می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از آن‌ها استفاده کنید، منطقی است.



منبع