آیفون 14 پرو: روند رو به جلو با دو سوراخ

طراحی قرص با سوراخ دوم در آیفون 14 پرو ضروری است برای قرار دادن دوربین جلو و سنسورهای سه بعدی برای Face ID. از طرف دیگر، آیفون 14 معمولی، طراحی قبلی را با بریدگی نمایشگر حفظ کرده است.

در حالی که دیگر مدل مینی آیفون 14 وجود نخواهد داشت زیرا تلفن های همراه کوچک آنطور که اپل انتظار داشت فروخته نمی شوند، به جای آن یک آیفون 14 مکس عرضه خواهد شد. گفته می شود این نسخه بزرگتر از آیفون 14 است، اما بسیار ارزانتر از آیفون 14 پرو مکس است. این مدل باید پس از آن محبوب تر شود و همچنان به افزایش فروش آیفون ادامه دهد. حداکثر در ماه سپتامبر که اپل آیفون های جدید را معرفی می کند، همه جزئیات را متوجه خواهیم شد.



منبع در حالی که اکثر سازندگان گوشی های اندرویدی روی یک سوراخ در نمایشگر دوربین جلو قسم می خورند، اپل از یک سوراخ دوگانه برای آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس استفاده خواهد کرد. یکی از آنها به شکل یک قرص خواهد بود، دیگری فقط یک سوراخ معمولی خواهد بود. یکی الان فیلم محافظ ظاهر شده نشان می دهد که دو سوراخ در صفحه نمایش واقعا چقدر بزرگ هستند:

به جای بریدگی کلاسیک، که در آیفون 14 معمولی وجود دارد، اپل از این طراحی دو سوراخ در آیفون 14 پرو استفاده خواهد کرد. سوراخ های این فیلم محافظ بسیار بزرگ به نظر می رسند. بنابراین با این حال، حفره های نمایشگر آیفون 14 پرو نباید بزرگ باشد. سازندگان فیلم محافظ همیشه سوراخ‌ها را کمی سخاوتمندانه‌تر سوراخ می‌کنند، به طوری که هنگام استفاده از آن مقداری آزادی عمل داشته باشید و فیلم محافظ مانع دوربین و سنسورها نشود.

در حالی که اپل در حال برنامه ریزی نوآوری های کمی برای آیفون 14 معمولی در مقایسه با نسل قبلی خود است، آیفون 14 پرو به طور قابل توجهی از نظر بصری و فنی ارتقا خواهد یافت. یک فیلم محافظ که اکنون ظاهر شده است، شایعه قبلی را تأیید می کند.

آیفون 14 پرو با طراحی سوراخ دوگانه

چگونه آیفون خود را به وب کم تبدیل کنیم:

آیفون 14 مکس جدید نیز در راه است